Sunghoon

456 14 0
                                    

Mi annál jobb, ha nyáron a legkönnyebb munkát végzed, jól fizetnek, nem nehéz munka és még élvezed is és szívesen végzed is? A Babysitterkedes pont ez a munka amit szívesen végzel nem kell sok tapasztalat de még jól is fizetnek. Egy kis csöppségre vigyázol akik csak alig múlt három éves de egy igazán kis energia bomba, aranyos kislány akik csak a jelenlétével elvarázsol, de nem csak ő hanem a bátyá is Park Sunghoon. Egy szóval jellemezve szőke herceg aki csak a jelenlétével és gyönyörű mosolyával le tud venni bármelyik lányt. Ebbe a kategóriába tartozol te is akárhányszor össze futottok nála mindig kedves volt hozzád, udvariasan viselkedett veled sőt volt olyan is, hogy a húgavál épp játszotatok valamit és ő is csatlakoztak hozzátok és játszott veletek vagy segített neked ha valamit nem tudtál. Ezekkel a kis apró gesztusokkal jobban és jobban lökött a szerelem határhoz, amit tudtad, hogy nem lesz jó vége hisz tudtad, hogy ő nem érez semmit írtad és nem akartál csalódni vagy pofára esni előtte. Hisz mikor együtt voltatok sose mutata ki, hogy érezné is bármit is irántad ezért próbáltad el űzni a pillangokat a hasadból akár hányaszor kettesbe voltatok.
De ahogy telt az idő annál inkább kezdtél bele esni a fiúba ami nem igazán tudtál már annyira jól elrejteni a fiú előtt. Ezért is arra a döntésre jutottál, hogy meg próbálod nagy ívbe ignorálni és el kerülni a fiút hátha így a érzéseid iránta enyhülni fognak.
Egy ideig ment is Sunghoont el kerülni bár ő is sejtette, hogy nem okes nálad valami de nem tette szóvá, szó nélkül nézte végig furcsa viselkedésedet. Ez így ment egy darabig te kerülted a fiút ő is téged egy idő után ami neked is fel tűnt de nem tettél szóval de belül rosszul esett, mivel rá jöttél, hogy tényleg nem érez semmit se irántad ezért pedig nagyon kedvetlenül mentél dolgozni.
Az nap nagyon nehezedre este bármire is figyelni de legfőképpen foglalkozni a picivel, hisz a kedvetlenséget mindentől megfoszt és az élet kedved egyre jobban a béka segge alatt van.
Végre sikerült el altatnod a pici lányt hisz ma mindne nehez ment neked nem gondoltam volna, hogy ez hamar fog menni neked de örültél hogy sikerült a mese végére el aluludnia. Csendbe mentél ki és csuktad be magad után az ajtót alig vártad, hogy le ülj a kanapéra és folytasad az egy kdramádat hisz az volt az egyetlen dolog ami most jelent helyzetbe fel tud dobni az élet kedvedet. Sóhajtva dobtad le magad a kanapéra és kapcsoltad be a tv-t majd folytatad a sorozatot. Annyira bele merültél a sorozat nézésbe, hogy észre se vetted , hogy valaki le ült melled csak egy idő után mikor valaki a kezét a váladra teszi. Tettére meg ugrodtál egy picit és ilyedten fordultál a személy felé aki nem más mind Sunghoon volt. Dübörgő szívvel néztél rá, hogy még is, hogy került ide legfőképpen az érintése újra pillangokat teremtett a hasadba. Félénken néztél rá várva, hogy mondjon végre valamit.
Sokáig vártad, hogy mondjon valamit de nem tette, sokáig ültettek a semmibe bámulva, de egyszer csak maga felé fordít és megcsokol. Csókja áram ütésként ért amibe az egész tested is bele remegett. Sokáig faltàtok egymást amíg hírtelen el lökted Sunghoont és rá nézve vártam magyarázatot:
-Miért csókoltál meg? - kérdezted Sunghoont lehajtot fejjel. Ujjaival felmelte fejedet így egyesenen szemeibe tudtál nézni:
- Azért mert nagyon tetszel nekem csak láttám, hogy kerülsz engem nem tudtam, hogy deritsem ki ha érzel e irántam valamit vagy sem és ezt gondoltam a legjobb megoldásnak.- mosolygott rád aranyosan. Pironkodva hallgatad vallomást amit még most sem tudtad fel fogni de belőlü majd nem felrobantál a boldogságtól.
- És mire jutottál? - kérdezted mosolyogva.
- Azt ,hogy nem csalódtam a megérzéseimbe- mosolyodot el a végre és újra meg csókolt. De ez utal boldogan fogadtad csokjait és tudtad, hogy csodálatos időszak fog következni életbe ahol most már Sunghoon is részesé vált.

Sziasztok végre meg hoztam a várva várt részt 😁🥰❤️ remélem tetszeni fog nektek 🥰 majd írjatok meg kommentbe ,hogy ki legyen a következő tag akivel írjam a kövi részt. Puszi mindenkinek 💕💜

 Puszi mindenkinek 💕💜

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Enhypen one shot~ (Kérések nyitva)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora