Nishinoya Yuu
Od czasu w którym zobaczyłaś swojego chłopaka z inną, nie wychodziłaś z pokoju. Przez pierwsze chwilę ciągle płakałaś, lecz byłaś już tak zmęczona im ze przestałaś płakać. Po prostu siedziałaś w pokoju i czytałaś lub przeglądałaś zdjęcia z nim. Przestałaś jeść regularnie i chodzić do szkoły przez co twoi rodzice obawiali się o ciebie. Za każdym razem zapewniałaś ze wszystko w porządku. Najbliższe ci kilka osób było u ciebie i próbowali z tobą porozmawiać z tobą lecz nie miałaś na to siły. W tym był tu Yuu lecz mu kazałaś spadać.
Kageyama Tobio
Nie chciałaś rozkleić się w szkole, dlatego starałaś się trzymać łzy dopóki nie wyjdziesz. Pod bramą złapał się chłopak. Zobaczyłaś łzy w oczach chłopaka, który starał się ciebie przepraszać. Stwierdziłaś ze mógł tego nie robić i to wszystko z jego winy. Zerwaliście a ty wróciłaś do domu.
Kiyoko Shimizu
Po chwili dogonił cię Suga. Suga widząc cię w takim stanie od razu przytulił. Spytałaś go dlaczego to zrobiła, bo przecież chłopak tam był i zapewne to widział. Chłopak wytłumaczył ci ze grali w butelkę a Noya dał takie wyzwanie Tanace.* Po chwili przyszła Shimizu wraz z Daichim. Wstałaś a dziewczyna widząc ze płaczesz/płakałaś przytuliła cię i wyszeptała słowa "przepraszam".
Kuroo Tetsurō
Kiedy napisałaś chłopakowi sms ze zrywacie, nie napisałaś ze widziałaś go z inną. Dlatego chłopak po jakimś czasie do ciebie przyszedł spytać czemu z nim zerwałaś. Zauważyłaś ze chłopak miał lekko czerwone oczy. Sama miałaś całe czerwone oczy od płaczu. Od razu powiedziałaś chłopakowi co widziałaś. Chłopak od razu zaczął cię przepraszać i powtarzał ze nie chciał i nie zrobił tego specjalnie, po chwili nawet zaczęły mu lecieć łzy. Wtedy nie wytrzymałaś i sama go przytuliłaś...
Osamu Miya
Po zobaczeniu tego wróciłaś do domu rzuciłaś się na łóżko i zaczęłaś płakać. Nigdy nie spodziewałaś byś się tego po Osamu. Po chwili jednak usłyszałaś pukanie po czym Atsumu wszedł do pokoju. Chłopak od razu cię przytulił, po chwili oddałaś przytulasa. Właśnie tego potrzebowałaś, ramienia do wypłakania.
Atsumu Miya
Wróciłaś z [I/P] do domu, płakałaś, dziewczyna starała się poprawić ci humor lecz jej nie wychodziło. Strasznie bolało cię zachowanie chłopaka. Nie sądziłaś ze chłopak mógł by tak postąpić.
Akaashi Keiji
Wybiegłaś z kawiarni, lecz chłopak po chwili cię dogonił, tłumaczył się ze to nie on zaczął ją całować tylko ona i to nie było z jego winny. Lecz ciebie bolał fakt ze chłopak nie przerwał pocałunku.
~~~~~~~~~~~~~~
Okej zatrzymałam się na kilku osobach bo nie miałam pomysłu XD. Generalnie chce dodać 6 osób, lecz nie wiem czy dam rady pisać 26 postaci. Choć mogła bym robić ale rzadziej były by rozdziały. W tym 4 osoby są mało brane pod uwagę w preferencjach. Chce dodać Oikawe, Iwaizumiego, Matsukawe, Hanamakiego, Kaia i Akinoriego. Matsukawe i Hanamakiego widziałam tylko raz lub dwa *w Polskich w Angielskich nie wiem*. Kaia i Akinoriego nigdy nie widziałam choć mega lubię te osoby więc czemu nie.
CZYTASZ
♥Haikyuu! Preferencje ♥
FanfictionTytuł chyba wszystko wyjaśnia :)) Jest naprawdę, dużo postaci, a na uzupełnienia nadal mam postacie. 1k ~ 16.01.2023