Pierwsze spotkanie
Jesteś początkową modelką i dziewczyna do sesji robiła ci fryzurę, podłapałyście świetny kontakt przez co wymieniłyście się numerami.
Pierwsza myśl na twój temat
Ładna jest i serio dobrze się z nią gada.
Drugie spotkanie
Już niedługo po sesji umówiłyście się na spotkanie.
Po jakim czasie zostaliście przyjaciółmi
Po jakiś kilku spotkaniach.
Kto pierwszy się zakochał
Ty
Jak wyznała ci uczucia
Podczas jednego z nocowań gdy gadałyście złapałyście kontakt wzrokowy i dziewczyna po chwili cię pocałowała.
Kto pierwszy dowiedział się o waszym związku
O dziwo Tobio
Wasza ulubiona piosenka
I Wanna Be Yours - Arctic Monkeys
Wasz ulubiony cytat
,,Miłość jest jak światło gwiazd- nie umiera nigdy"
Kiedy przychodzisz na mecz jego/jej drużyny
No może nie jej ale jej brata. Dobrze się bawiliście a później poszliście do kawiarni, lecz kilka twoich fanów przerwało wam randkę.
Ile bez siebie wytrzymacie
Jakieś 5 dni
Jakie anime razem obejrzycie
Spy x Family
Wasz ulubiony film
Przez moje okno
Kogo shipujecie
Nie macie jakiegoś shipu
Kogo shipujecie z anime
Loid x Yor
Jego tekst na podryw
Jesteś z Selenu Potasu i Krzemu? Bo jesteś seksi
Czy cię zdradzi?
O dziwo tak
Czy cię zdradzi?
Byłyście umówione niestety odkąd stałaś się popularniejsza prawie ciągle ktoś podchodzi po zdjęcie, przez to byłaś spóźniona na spotkanie. Jak już dotarłaś widziałaś jak Miwa całuje się z jakimś chłopakiem. Momentalnie stanęły ci łzy w oczach a otwarta butelka wody wypadła ci z rąk, od razu zaczęłaś biec do domu, a dziewczyna jak cię zobaczyła zaczęła biec za tobą lecz cię nie dogoniła.
Czas po rozstaniu
Trzymałaś się bardzo źle, nie pojawiałaś się na sesjach i praktycznie w ogóle nie wychodziłaś z domu. Oczywiście dziewczyna dzwoniła do ciebie i przychodziła ale ty ani nie odbierałaś ani nie otwierałaś. Jak już jesteśmy w temacie dziewczyny ona sama najlepiej się nie czuła po tej sytuacji, lecz i tak trzymała się lepiej niż ty.
Godzicie się
Stwierdziłaś ze powinnaś wreszcie pogadać z dziewczyną. Napisałaś jej krótką wiadomość byście wyszły nad wasze ulubione jezioro przed zachodem słońca, czyli za jakieś 2h...
~~~~
Przyszłaś 20 minut przed czasem jeszcze przed dziewczyną przez co siedziałaś i myślałaś. Po jakiś 5 minutach przyszła czarnowłosa. Przez chwile siedziałyście i nic nie mówiliście, lecz dziewczyna po chwili zaczęła ci tłumaczyć ze to jej kolega który wyznał jej miłość i ją pocałował. Nie miałaś pewności czy ty prawda lecz ty jej uwierzyłaś i pocałowałaś.
Kto gdyby nie ona?
Singielka
Kto rządzi w związku
Ona
Jak siebie nazywacie?
Ty - Miwa-san, słoneczko, kochanie
Ona - Y/n-chan, skarbek, piękna
Jesteś zazdrosna
Jesteś zazdrosna głównie o osoby z którymi dziewczyna pracuje.
Poznajesz jej rodzinę
Tobio i jej dziadka poznałaś na początku waszego związku, z Tobio dobrze się dogadujesz tak samo jak jej dziadkiem.
Masz okres
Wy nie macie za dużo czas, ale jak tylko macie czas leżycie i się głównie lizecie.
~~~~~~~~~~~
Tego się nikt nie spodziewał! Kolejnej osoby zapewne się też nie będziecie spodziewać. Plus może jeszcze dziś to wrzucę.
CZYTASZ
♥Haikyuu! Preferencje ♥
FanfictionTytuł chyba wszystko wyjaśnia :)) Jest naprawdę, dużo postaci, a na uzupełnienia nadal mam postacie. 1k ~ 16.01.2023