Daichi Sawamura
Nie przeżywasz okresu jakoś nie wiadomo jak, lecz Daichi i tak spędza z tobą jak najwięcej czasu może.
Sugawara Kōshi
Podczas okresu nie masz jakiś humorków lecz masz częste bóle brzucha. Suga wtedy lata ci do sklepu, robi z tobą maratony filmowe często też po prostu leżycie przytulacie się i najczęściej rozmawiacie.
Nishinoya Yuu
O dziwo Nishinoya był bardzo ogarnięty jeżeli chodzi o okres, głównie przez jego siostry.
Kiedy przychodzą te dni Noya robi wszystko co chcesz. Chcesz by poszedł ci do sklepu? Pobiegnie ci do niego. Chcesz pooglądać filmy? Chłopak zaraz wszystko przygotuje.Kageyama Tobio
O dziwo Tobio też wiedział co nieco o okresie i w tych dniach chłopak często ci pomagał i robił niektóre rzeczy zamiast ciebie.
Hinata Shoyo
Krewetka nie wiedział praktycznie nic o okresie przez co kilka razy dostał laczkiem ale z czasem nauczył się jak postępować. Czasami wciąż dostawał laczkiem ale już rzadziej.
Yamaguchi Tadashi
Yama to skarb. Chłopak zapisuje sobie kiedy dostajesz okres, robi ci zapasy tamponów//podpasek i słodyczy. Przygotowuje miejsce na oglądanie filmów/seriali lub czytanie mang.
Kiyoko Shimizu
Wy obie macie okres i obie nie przeżywacie go jakoś bardzo więc dziewczyna się jakoś bardzo nie stara chyba że masz bolesny okres.
Yachi Hitoka
U was to zabawnie wygląda bo Hitoka dostaje okres dzień po tobie. Wtedy któraś z was wychodzi po podpaski//tampony i słodycze, po tym robicie coś na co macie ochotę.
Kuroo Tetsurō
Chłopak podczas tych dni specjalnie cię denerwuje, bynajmniej denerwuje cię dopóki nie dostanie przez głowę. Wtedy pójdzie ci do sklepu i zrobi to co chcesz.
Kenma Kozume
U was się nic nie zmienia wy wciąż tylko gracie.
Yaku Morisuke
Chłopak nie zawsze ma czas przez co wiele nie robi, ale tobie to nie przeszkadza bo nie przeżywasz okresu jakoś nie wiadomo jak.
Nobuyuki Kai
Jakoś bardzo się nic nie zmienia, jedynie co to jest więcej czułości.
Sakusa Kiyoomi
Chłopak może do sklepu ci nie pójdzie lecz spędza z tobą jak najwięcej czasu.
Osamu Miya
Chłopak wtedy gotuje ci wszystko na co masz ochotę, albo idzie do sklepu. Oczywiście czułości też dużo dostajesz.
Atsumu Miya
Chłopak jakoś bardzo się nie zmienia, ale o dziwo chłopak chce wtedy dużo więcej czułości.
Suna Rintarō
Chłopak wtedy puszcza ci różne filmiki nagrane przez niego, najczęściej puszcza ci bijących się bliźniaków.
Shirabu Kenjirō
U was praktycznie nic się nie zmienia, no może jest więcej czułości
Wakatoshi Ushijima
Wakatoshi zazwyczaj nawet nie wie ze masz okres.
Semi Eita
Semi wtedy gra ci na gitarze, często też cię przytula, całuje i masuję brzuch.
Bokuto Kōtarō
Bokuto ma starsze siostry przez co wie jak ma się zachować. Zazwyczaj przytula się do ciebie i całuje, a jak boli cię brzuch to cię po nim masuje.
Akaashi Keiji
Chłopak spędza z tobą jak najwięcej czasu i głównie się wtedy miziacie.
Akinori Konoha, Oikawa Toru
Wy się zachowujecie normalnie.
Iwaizumi Hajime
Chłopak już normalnie o ciebie dba a co dopiero w tych dniach. Chłopak robi wszystko to co potrzebujesz.
Hanamaki Takahiro
Chłopak nawet nie wiem kiedy masz okres bo mu o tym nie mówisz bo sama masz go gdzieś daleko.
Matsukawa Issei
Ty podczas okresu się z domu nie ruszasz bo tak cię boli brzuch. A chłopak wtedy leży po prostu z tobą.
~~~~~~~~~~
Mam ochotę dodać kolejne dwie osoby. Bardzo nie typowe osoby, w tym jedna występuje tylko w mandze. I chyba je dodam. Nie ważne ze wtedy te preferencje wyjebie gdzieś daleko. Ale na jakieś 99% je dodam.
Plus przepraszam ze tak długo nie było rozdziału.
CZYTASZ
♥Haikyuu! Preferencje ♥
FanfictionTytuł chyba wszystko wyjaśnia :)) Jest naprawdę, dużo postaci, a na uzupełnienia nadal mam postacie. 1k ~ 16.01.2023