*28* Godzicie się

54 3 0
                                    

Nishinoya Yuu, Kageyama Tobio, Atsumu Miya*

Minęły już dwa tygodnie od zdrady chłopaka, duży przez to płakałaś, dużo też gadałaś z [I/P] o tym. Stwierdziłaś ze spotkasz się z chłopakiem i dasz mu szansę na wyjaśnienie sytuacji. Mimo zdrady chciałaś wrócić do chłopaka bo brakowało ci go, jednak nie wiedziałaś czy chłopak chciał...

***

Nastał dzień spotkania z chłopakiem, umówiliście się w kawiarni. Nie mogłaś się doczekać spotkania a zarazem bardzo się stresowałaś. Na początku jak przyszedł chłopak była bardzo niezręczna cisza, nie wiedziałaś jak zacząć rozmowę, zresztą chłopak tako samo. Wreszcie zaczęliście gadać. Chłopak zaczął cię przepraszać, nawet miał łzy w oczach. Widząc to nie wytrzymałaś i go przytuliłaś i powiedziałaś ze dajesz mu drugą i ostatnią szansę.

Kiyoko Shimizu

Wstałaś a dziewczyna widząc ze płaczesz przytuliła cię i wyszeptała słowa "przepraszam".

Kuroo Tetsurō

Wtedy nie wytrzymałaś i sama go przytuliłaś...    Zobaczyłaś ze chłopak żałował zdrady a jak na niego patrzyłaś gdy płakał bolało cię serce. Wtedy stwierdziłaś ze dasz mu drugą i ostatnią szanse

Osamu Miya

Mimo już długiego czasu od zdrady chłopaka nie polepszyłaś swojego stanu psychicznego. Zaczęłaś mniej jeść lub w nie których momentach jadłaś o wiele więcej niż normalnie w tym pół dnia płakałaś by później leżeć i słuchać muzyki bez siły. Atsumu przychodził do ciebie codziennie i starał się jak najlepiej cię pocieszyć co niestety mu nie wychodziło. 
Dzisiaj Tsumu też był lecz wyszedł po jedzenie, to był jeden z tych dni w których jadłaś bez końca. Czekając na Atsumu oglądałaś zdjęcie Osamu, tylko jego albo twoje z nim.
- Hej, wróciłem - Nawet się odwróciłaś bo po co? Chłopak i tak zaraz sądzie koło ciebie i zaczniecie rozmowę - Masz jeszcze jednego gościa
Natychmiast się obróciłam, widząc Osamu momentalnie łzy stanęły ci w oczach przez co znowu się obróciłaś i zaczęłaś cicho płakać. Atsumu stwierdził ze zostawi nas samych na czas rozmowy. Leżałaś w drugą stronę od chłopaków a po chwili gdy Atsumu wyszedł poczułaś ze coś a raczej ktoś przytula cię od tyłu. To był Osamu, nie odsuwałaś się od niego, mimo zdrady wciąż go mocno kochałaś. Chłopak zaczął mówić w kółko przepraszam, po chwili poczułaś coś mokrego na szyi. Chłopak płakał, już nie mogłaś tego znieść pomimo zdrady postanowiłaś dać chłopakowi drugą szansę.

Akaashi Keiji

Lecz ciebie bolał fakt ze chłopak nie przerwał pocałunku...    Staliście na środku chodnika, chłopak na myśl ze może cię stracić ledwo hamował łzy, po chwili chłopak cię przytulił. Wtedy stwierdziłaś ze dasz mu drugą szansę

~~~~~~~~~~~~~~

Byłam tak zblokowana w tym rozdziale ze mam już uzupełnienie i jeden dodatkowy rozdział napisany XD Doszło do mnie ze zdjęcie w mediach to spojler mangi Kny. Jak ktoś czyta to sorry za spoiler XD Jestem dumna z wszystkiego oprócz Kagsa Tsumu i Noyi

* - Przepraszam ze oni będę mieli to samo ale tak się zblokowałam w tym ze stwierdziłam ze napisze im jedno.

♥Haikyuu! Preferencje ♥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz