Pomoc!! Únos!! (#2)

41 3 0
                                    

,,Proč brečíš?" zajímá mě. ,, No.. no.. asi neznas Káju Petersonovou, co?"
- ,, Ne, neznám."přiznám se. ,,To je... je.. moje nevlastní ségra. A před týdnem ji unesli." zakricela snad přes celé kupé v návalu zoufalství a začala zase hrozně brečet.
Eliz se mi fakt líbí. Vidět ji takhle brečet me nicilo. Sedl jsem si k ní a objal ji kolem ramen. ,,Liz, to bude dobrý, policie ji najde." snažil jsem se ji utěšit, ale tak nějak jsem tomu sám nevěřil. To jako fakt?! Nevlastní segru me spoluzačky někdo unesl?! Ten parchant!! To schyta...
------------------POHLED ELIZ---------------
Je mi hrozně. Brecim a tak strašně se před ním ztrapnim. Sedl si za mnou a já tady bulim jak malý děcko. Určitě mám smytou rasenku a mám od ní celej obličej. Ale nemůžu přestat. Já tomu prostě nevěřím.
-----------------POHLED KÁJI------------
Už jsme zastavili. Ta ženská mě pevně chytila za ruku a táhla me pryč z auta. Nic jsme neviděla a když jsem zakopla, tak me okrikla. Zavřela mě do nejaké místnosti. Naštěstí mi sun- dala tu pásku z očí hned, jak jsme vystoupili z auta. Byla malá, jen asi tři místnosti. Neměla vůbec žádná okna, osvětlená byla jen zarovkami. Kde se tu brala elektřina, to fakt nevím. Jeden pokoj asi sloužil jako obyvak, byla tu sedačka, stůl a malá plochá televize. Byly tu dřevěné dveře, ale nevim, kam vedly ty. Mě zamčela do místnosti, která byla jako jediná z kamene a měla železné dveře. Bylo tu jen topení, stůl a židle a skříň.

Eliz Jackson- Proč zrovna já??Kde žijí příběhy. Začni objevovat