Nevinná?

26 2 0
                                    

---- POHLED LUCKY --------
Bojím se o Elizu. Bojím se o Julču. Bojím se o Simču. Bojím se i o sebe samotnou, a to já si většinou umím poradit. No co; prostě se mi nelíbí představa, že budem celý dny pobíhat po lesích s poldama v patách a budem hledat sídlo nebezpečné bandy, která unesla sestru naší spoluzačky a chtějí ji zabít!! Ne, vůbec to nezní absurdně!!! Ani trošku!
-------- POHLED KÁJI------
Asi bylo ráno, ale to se v betonové kobce bez oken těžko pozná. No, každopádně mě vzbudil vzrušený rozhovor za železnými dveřmi mého megaútulného pokoje se stolem, židlí, topením a malou skříňkou. Jako první se ozval nějaký hluboký neznámý hlas: ,,Já tu holku zabiju!! Nejdřív ji znasilním a pak zabiju, jestli do tří dnů nedostanu ty prachy!!"Mluvil potichu, ale rozhodně výhrůžně - ,,Ano, ano, ty peníze dostanete... " ozval se druhý, překvapivě upřímně vystrašený hlas té bláznivé dívky. Možná mě neunesla svou vůli, ale byla zmanipulovaná! Fakt mi chtěla pomoct...
,,Jestli ne, tak HNED poté, co se vyporadam s tou Petersonovou, tak to samý udělám TOBĚ!!"Dál vyhrožoval ten neznámý hlas. Teď už se mi z čela rinul pot. ,,Prosím, přijďte si pro mě, PROSÍM!! " Hlesla jsem tiše a rozbrecela se.

Eliz Jackson- Proč zrovna já??Kde žijí příběhy. Začni objevovat