1

54 4 0
                                    

BTS Reacționează la :
Când te izbești de ei pe hol
(Ei ca băieții rai ai liceului/ școlii )

Namjoon
Mergeai grabita pe hol fiind cu ochii in pământ repetând in gând , tot ce ai învățat pentru test . Dar ai fost trezita din gânduri când te-ai izbit de cineva .
Acea persoana se apleacă ca sa îți vadă fata iar tu când l-ai privit in ochi te speriasei ... știai ca e cel mai rău băiat din școala .
Nj : Ai pățit ceva ?
Apoi te ridica de jos . Tu erai uimita , te așteptai sa îți dea o palma sau sa te înjure și sa te lase acolo . Însă după ce te-a ridicat , ti-a scuturat sacoul  apoi spune zâmbind , tu observandui gropița :
Nj : Fii mai atenta , băieții din școala asta sunt niște animale .
Apoi pleacă in drumul lui , tu continuându-ti drumul spre clasa fiind in continuare uimita .

Jin Ieșisei de la detenție fiindcă ai fost prinsă manacand in timpul orei

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Jin
Ieșisei de la detenție fiindcă ai fost prinsă manacand in timpul orei . In timp ce mergeai pe hol cu ochii in gol , te-ai izbit de Jin . Nu cazusei însă de la impact te-ai dezechilibrat puțin . Acesta vine mai aproape de tine , holbanduse preț de câteva secunde la tot corpul tau apoi spune calm :
Jn : Ești in regula ? Te-am lovit ?
Y/N : N-nu .
Jn : Ce face o fata așa inocenta după ore ? Cumva detenție ?
Tu doar dai din cap afirmativ .
Te mângâie pe cap apoi spune zâmbind :
Jn : Fii mai atenta și încearcă sa nu te bagi mult in Belele , dacă se afla ca o fata așa frumoasa ca tine este problematica , vei fi înconjurată de toți lipidinosii din școala .
Trece pe lângă tine , tu încă fiind in același loc surprinsă .

Yoongi Când te-ai izbit de el încă era pauza și mai erau alți elevi pe hol

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Yoongi
Când te-ai izbit de el încă era pauza și mai erau alți elevi pe hol . Când ai căzut din cauza faptului ca te-ai lovit de el , toată lumea a suspinat .
El puțin panicat se apleacă însă când îți vede fata ramane blocat si involuntar , un zâmbet gumat îi apare pe fata , holbanduse un timp la tine . Toți din jurul vostru priveau tăcuți si șocați . Suga nu zambeste in fata nimănui însă când s-a trezit din transa in care se pierduse din cauza frumuseții tale , zâmbetul lui dispare acum având o expresie a fetei de îngrijorare .
Te recidica de pe jos , îți scutura sacoul pe umeri si puțin pe spate apoi spune calm :
Yg : Te doare ceva ?
Y/N : N-nu , mersi pentru întrebare .
Spui si dai sa faci o plecăciune dar el te oprește lumea suspinând iar .
Yg : Nu trebuie ca așa o dulceața de fata ca tine sa îmi acorde atat respect , sunt a 12-a nu sunt chiar așa bătrân cât sa faci o plecăciune in fata mea .
Spune si pleacă de lângă tine , tu fugind in clasa unde îți izbești capul de ghiozdan fiind rușinată.

BTS reacții Where stories live. Discover now