6

32 4 1
                                    

BTS reacționează la :
Când afla ca ești gravida


Namjoon
Îi arați testul de sarcina apoi spune :
Nj : Aici e viitorul nostru bebe ?
Spune și arată spre burtica ta aproape neexistentă . Tu dai din cap aprobator apoi acesta te ia stil mireasa in camera voastră , te așază încet pe marginea patului  apoi se pune in genunchi lângă marginea patului .
Nj : Buna bebe , tati spera ca ești o fetița și ca vei ajunge o coregrafa la fel de talentata ca mami .
Spune și îți mângâie burtica vorbind cu ea .
Y/N : Nu cred ca te poate auzi așa de devreme .
Spui amuzata de fericirea din ochii lui și de comportamentul lui așa copilăresc .





Jin
Jn : Faci mișto de mine ?
Y/N : Deci ai testu pe care doar ce l-am făcut și tu crezi ca fac mișto ?
Jn : Oh doamne nu pot sa cred ca Insfarsit voi fi tătic .
Spune apoi se pun in genunchi in fata ta și se uita la burtica ta mică spunând :
Jn : Pui mic , tati abea așteaptă sa te vadă , nu contează ce ești ...mami si tati te vor iubi oricum .
Spune el apoi se ridica la poziția inițială și te ia in brațe .



Yoongi
Acesta când a auzit ca va fi tătic a început sa alerge prin toată casa și sa țopăie , lucruri pe care Yoongi nu le face de-obicei doar ca acum fericirea era prea mare iar după ce își termina criza de bucurie vine la tine , se pune in genunchi și cu capul pe burtica ta micuța , spunând :
Yg : Îmi cer scuze ca am fost dur sau rece cu tine uneori ... nu meritai . Sunt un dobitoc dar te iubesc și mai făcut cel mai fericit dobitoc , făcându-ma tătic in același timp. Sper ca va fi o fetița ... o micuța printesa adormita ca si tine .
Y/N : Tu ești cel care doarme NON-STOP , nu eu .
Yg : Dar eu tot vreau sa fie fetița , imaginează-ți o mică rapperita care sa si danseze la fel de bine ca mama ei .
Spune si iti pupa burtica fericit .


Hoseok
A început sa plângă de fericire in timp ce te ținea in brațe .
Hs : Mulțumesc , ca ma faci cel mai fericit om din lume , prima oară m-ai făcut cel mai norocos soț iar acum ma vei face cel mai norocos tata . Te iubesc !
Y/N : Și eu te iubesc tăticule . Sper ca va fi băiețel .
Hs : Eu nu am preferințe ... atâta timp cât e al nostru si e sănătos ... nu ma interesează dacă e fata sau băiat .



Jimin
Jm : Sper ca e fetița .
Spune fiind lângă tine pat , pe partea ta dreapta tu fiind întinsa pe spate . Acesta începe sa îți mângâie burtica micuța apoi spune :
Jm : Dacă e fetița , mai vreau încă doua . Vreau sa am 4 prințese frumoase si drăgălașe de care sa am grija mereu .
Y/N : Dar ai spus ca dupa acest Bebeluș mai vrei doua fetițe ... ceea ce înseamnă ca vor fi 3 ,
nu 4 .
Jm : Tu ești a 4-a mea printesa , iubire ... de fapt tu ești prima si mereu vei fi .
Spune apoi te ia in brațe tu fiind acum cu capul pe pieptul lui , in timp ce el încă îți mângâia burtica .

Taehyung
Th : Te iubesc așa mult ... mulțumesc ca faci așa fericit . Nu știu ce m-aș fi făcut dacă tu nu ai fi existat .
Spune si te ia in brațe in timp ce plângeți amândoi de fericire .
Th : Dar sa știi ca după asta mai vreau 4 si sper sa fie băiat primul nostru copil .
Y/N : 5 Copii vrei nenica ? Da vrei sa îmi rup cracii de la atâți copii ?
Th : Nu se rup , au avut si zile mai rele .
Spune in timp ce rânjește .

Jungkook
Jk : Nu creeeeed . Yuhuuuuuuu , voi avea un mini iepuraș ... dacă e fata o păstram ? Te rog , te rog , te rooog ? Vreau sa fie mică si sa fie plinuță cu obrajii rotunzi si moi . Vreau sa o învăț sa alerge ca mine si sa am grija de ea , nici-un băiat nu va fi bun pentru ea .
Y/N : Puiule , orice ar fi îl păstram dar sa știi ca si eu vreau fata ... o sa fie cea mai drăguța dacă va fi fata .
Jk : Te iubesc , m-ai făcut cel mai fericit soț din lumea asta .
Spune si te imbratiseaza cu lacrimi in ochi .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 26, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BTS reacții Where stories live. Discover now