BTS reacționează la :
Te pleznesc peste fund iar tu gemi prea tare de fata cu membriiNamjoon
Acesta își lărgește ochii când aude râsetele băieților .
Jn : Namjoon , de ce nu lași fata in pace ?
Yg : Daca vreți sa va futeti , duceți-va in sala de dans ca mai este o ora pana apar ceilalți sa exerseze acolo .
După ce băieții termina , te ia puțin mai deoparte de ei și îți spune mai încet :
Nj : Chiar așa tare am dat încât sa gemi sa audă toți ?
Y/N : Da și încă ma ustura .
Nj : Îmi cer scuze dar mai controleaza-te si tu , bine iubi ?
Y/N : Ok dar ..
Nj : Dar ?
Y/N : Vreau pupic pt ca m-ai lovit tare .
Spui tu iar el zambeste si te pupa dulce .Jin
Jn : Umh , ne scuzați .
Ta ia de mâna puțin mai departe de băieți si spune :
Jn : Uite , știu ca am dat cam tare dar abține-te și tu puțin baby . Bine ?
Y/N : Ok ...
Jn : Imi cer scuze ca am dat așa tare . Îl ierți pe iubi al tau ?
Spune și își pune fata in palme apoi face o fata drăguța .
Y/N : Da , te iert ... cine poate sta suparat pe tine ?Yoongi
Tu gemi atat de tare încât Toți au crezut ca te-ai lovit .
Jh: Y/N ești Ok ? Te-ai lovit ?
Întreabă venind către tine și Yoongi .
Yg : Nu știu unde s-a lovit , ma duc pana la baie puțin cu ea sa văd unde s-a lovit și dacă s-a învinețit .
Spune apoi te ia stil mireasa pana la baie unde intra și te pune înapoi in picioare apoi Închide usa cu cheia .
Yg : Chiar așa tare am dat încât sa tipi ?
Y/N : Da ! Ai mâna grea . Logic ca ma doare când dai . Cred ca s-a și învinețit .
Spui dând puțin pantalonii de trening jos și te uiti la fundul unde era o urma mare și roșie pe fesa dreapta .
Y/n : Ești mulțumit ?
Spui și îți tragi pantalonii la loc .
Yg : Îmi cer scuze pisic . Tati nu a vrut . Ma poți ierta ?
Spune și îți săruta năsucul .
Y/N : Doar dacă îmi cumperi ce vreau de la magazin când mergem acasă .
Yg : Tot ce vrei tu .
Spune și mergeți înapoi in sala de dans .Jung Hoseok
Jh : Ma scuzați puțin .
Te ia într-un colț al camerei in timp ce băieții au luat o pauza stand pe telefoane .
Jh : Te-am lovit tare ?
Spune și se pune in fata ta cât sa te acopere și doar îți îndepărtează colanții la spate sa vadă dacă te-a lovit și erai foarte roșie .
Jh : Iartă-ma .
Spune și te săruta dulce mangainduti fesa ușor .
Y/N : Data viitoare când faci așa te lovesc între craci sa vezi cum e .
Spui și pleci suparata înapoi la băieți el fiind spatele tau ținându-se de talie .Jimin
Jimin te ia la baie și încuie usa . Îți da jos pantalonii și vede ca fesa ta deja se învinetise .
Jm : Iartă-ma fluturaș . Nu am vrut sa dau tare doar ca arătau prea bine .
Spune și trage înapoi pantalonii și te pune ci capul pe pieptul sau in timp ce te tine in brațe și îți mângâie fesa .
Y/N : Mai abține-te și tu , nu sunt de fier ... ma doare și chiar ma doare tare acum .
Jm : Of iubirea mea . Iartă-ma , vrei sa mergem acasă ?
Y/N : Da .
Spui cu voce se copil mic uar apoi ați mers înapoi in sala de dans și ați anunțat băieții ca nu te simți bine sa ca mergeți acasă .Taehyung
Th : Poți măcar odata sa munte mai dai atat in spectacol când te plesnesc peste fund ? Nu am dat așa tare
Y/N : Poți măcar odata , sa nu mai vorbești așa cu mine ? Tu nu ai simțit dar ai mâna grea și ai dat tare .
Taehyung te duce in baie unde trage in jos colanții tai pana peste fese și vede pata roșie cade era imensa pe fesa ta stânga . Te întoarce cu spatele și se apleacă ca sa îți sărute fesa lovită apoi îți trage la loc pantalonii .
Y/N : Nu mai da as atare dacă nu grei sa facă mișto băieții de tine și dacă nu vrei sa futi perna pentru doua săptămâni .
Th: Ok Șefa .Jungkook
Erați in baie intr-o cabina și acesta doar ce îți dăduse pantalonii jos sa vadă dacă te-a lovit tare . Tu având piele foarte sensibilă , fesa ta deja era vânata .
Jk îți trage pantalonii la loc apoi te ia in brațe in timp ce mângâia ușor vânătaia , prin materialul pantalonilor .
Jk : Îl ierți pe Iepurașul tau ?
Y/N : Da , însă fără oral 2 săptămâni sa te înveți minte .
Jk : Ok mommy .
Spune și își bagă capu in gâtul tau salutându-l ușor .Ca de-obicei , un capitol la 100 de ani însă școala e foarte grea . Va pup și ne vedem cu cap 6 💜💜💜💜