BTS Reacționează :
Când vii acasă beata
(Ei ca soții tai distanți )Namjoon
Acesta era pe canapeaua din sufragerie așteptându-te fiind ora 00:45 .
Tu intri izbind usa apoi te descalți sprijinindu-te de perete apoi arunci tocurile și spui :
Y/N : Namjoonel iubire , unde ești ? Ce face soțul meu ?
Spui după râzând .
El se ridica de pe capanea și vine la tine .
Nj : Ce e cu tine la ora asta ? Nu ai fost la munca ? Știi câte griji mi-am făcut ?
Y/N : Ba daaa , doar ca m-a plictiseam sa tot semnez acte doar ca sa para ca și sotia celui mai mare CEO din Coreea muncește și am plecat la T/F ca sa ne distram .
Spui si Zâmbești .
Nj : Of , hai sa te ajut sa faci un dus si sa te schimbi .
Y/N : Awww ce soț iubitor .
Nj : Da cum zici tu .Jin
El te aștepta fix in fata ușii de la intrare cu mâinile in sân si îngrijorat .
Fără sa îl vezi instri pe usa însă când te întorci după ce ai deschis si îl vezi spui :
Y/N : Si tu păzești usa ? Credeam ca doar vecini de lângă .
Spui râzând .
Jn : Pana unde ai fost la ora asta ? De ce ești beata ? Știi câte griji mi-am făcut . Am mers la fiecare vecin sa întreb dacă te-a văzut , am sunat la companie si nimeni nu știa nimic de tine . Unde îți e capul ?
Y/N : Pe umeri unde dracu poate sa fie ... si cică tot eu is aia beata .
Spui sa îți dai ochii peste cap apoi spui :
Y/N : Ma duc sa fac un Dus si sa ma schimb .
Dai sa treci dar el văzând ca nu ai făcut nici trei pași si te-ai împiedicat el vine si te i-a stil mireasa si te duce sus .
Jn : Cine dracu m-a pus sa ma mărit cu o idioata ?
Y/N : Si eu te iubesc tontule .Yoongi
Cum aude ca se deschide și se Închide usa vine in fata si spune :
Yg : Unde ? Cu cine ? De ce ? Și cât ?
Y/N : Am fost la Laraaa , am băut ...3 , 4 , ...7 , 2...
Spui încercând sa îți amintești câte sticle ai băut numărând de aiurea pe degete .
Y/N : Am băut 8 sticle de soju si am mers acolo pentru ca ma plictiseam sa pretind ca sunt femeia silitoare a cunoscutului om de afaceri Min Yoongi la firma ta de cacat .
Spui apoi Zâmbești .
El te ia de mâini si te izbește de peretele de lângă usa .
Yg : Dacă mai faci așa ceva vreodată o pățești grav , nu știi câte griji si cât de speriat am fost pana la ora asta .
Spune si pleacă de lângă tine tu ramand confuza .Hoseok
Cum intri in sufragerie , cum sare in fata ta si spune :
Hs : De ce ai plecat de la firma fără sa îmi spui ? Unde ai fost ? Cu cine ai fost ? De ce ai fost ? De ce ai băut așa mult ? Știi cât de îngrijorat am fost ?
Spune foarte repede fiind îngrijorat .
Y/N : Am plecat de la firma pentru ca ma saturasem sa pretind ca muncesc doar ca sa îți mențin ți-e reputația de soț perfect , am fost la Mira care e prietena mea si am băut atat de mult ca sa uit dracu ca tu nu ma iubești cu adevărat si ca doar eu o fac . Alte întrebări ?
Spui cu o fata destul de neutra încercând sa pari lucida .
Hs : Ugh , hai sa mergem sus sa te ajut sa faci dus si sa te schimb . Si eventual sa îți fac o limonada fără zahăr cu niște gheata ca sa te răcorească la stomac pentru ca sigur ti-e rău .
Spune si te ia pe sus la el in brațe .Jimin
Ajungi in camera voastră iar el stătea pe marginea patului cu coatele pe genunchi și fata in palme îngrijorat . Cum ai intrat in camera vine la tine și te in brațe strâns .
Jm : Sa nu mai stai pana la ora asta afara fără sa ma anunți .
Apoi îți simte mirosul de alcool . Îți da drumul din brațe și apoi se uita la tine .
Jm : De ce ai băut așa mult ?
Y/N : Nu ti-ar pasa așa ca vezi-ti de treaba și lasa-ma sa ma duc sa fac un dus .
Spui și treci pe lângă el ducându-te direct in baie .
In seara aia jimin te ajutase sa faci dus , sa te îmbraci ,ti-a făcut o supa de legume pentru ca te simțeai rău și ați ajuns și adormiți unul in brațele celuilalt.Taehyung
Th : pot sa știu de ce ai stat pana la ora asta și de ce ești beata ?
Y/N : Pentru ca ma plictiseam sa tot semnez acte la firma si sa raspund fufelor de la contabilitate la întrebările despre "cât de frumos este sa trăiești cu fermecătorul om de afaceri KIM Taehyung" .
Th : Și de ce ești beata ?
Y/N : O viața si o gaura in cur avem . Nu ma mai interesează de reputația ta , beau cât vreau si stau pana la ce ora vreau si cu cine vreau .
Spui apoi dai sa pleci de lângă el dar el te i-a in brațe apoi te săruta . După ce va despărțiți din sarut si te bagă cu capul in pieptul lui spune :
Th : Îmi cer scuze ca sunt un soț rău . Da-mi timp sa ma obișnuiesc cu ideea ca tu chiar ma iubești si promit ca ma voi schimba .
Însă auzise un sforăit ușor de la tine si apoi începe sa zâmbească . Te duce in camera unde te pune pe pat si adormiți împreuna .Jungkook
Tu plecasei la 10:00 dimineața la birou si acum era 02:00 noaptea si Jungkook încă nu dăduse de tine .
Cum ajungi in casa , acesta aleargă pe scări si când ajunge in fata ta , te ia in brațe si spune plângând .
Jk : Promit ca voi fi un soț mai bun , promit ca te voi respecta si ca nu voi mai fi așa distant . Doar da-mi puțin timp ... însă nu mai pleca atâta timp de lângă mine , nu ma mai lasă sa stau un minut fără tine .
Y/N : Chiar așa mult ti-am lipsit in câteva ore ?
Jk :Câteva ? Au trecut 16 ore de când nu te-am mai văzut ... si chiar dacă nu ti-am spus ... si când merg la munca 4 ore mi-e dor de tine însă sunt un bou și nu știam cum sa îmi exprim iubirea fata de tine așa ca preferam sa fiu rece și distant ca sa nu te rănesc dar deja am făcut-o .
Y/N : Și eu care credeam ca sunt cea care e sensibilă .
Spui și îl iei și tu in brațe .Mda gata și cu capitolul asta . Scz ca nu am mai postat la aceasta carte însă m-am ocupat de cartea noua și am uitat . Va pup pe toți și Crăciun fericit ❤️❤️❤️❤️❤️