Περίληψη

5 1 0
                                    

   Στην Ήπειρο της Crysterra μπαίνει τέλος στην Τέταρτη Εκεχειρία των δύο ισχυρών εθνών-βασιλείων Destorium και Brouvenit που βρίσκονται σε συγκρούσεις σχεδόν από τις απαρχές της Εποχής των Βασιλέων, ενώ δύο νέες αυτοαποκαλούμενες Βασίλισσες διεκδικούν τον θρόνο της Iceelia, του παγωμένου και αχανές Βασιλείου του Βορρά. Και καθώς η πείνα, η πανδημία και η εγκληματικότητα ακολουθούν η μία την άλλη στο Αρχαίο Βασίλειο του Νότου, Arjeptan, τα πέντε εναπομείναντα βασίλεια ραδιουργούν για την θέση τους στον επερχόμενο και τελευταίο όπως πιστεύουν πολλοί πόλεμο. Για πολλούς ανθρώπους όμως που ξέρουν να διαβάζουν καλά τα σημάδια των καιρών, η Εποχή των Βασιλέων για ολόκληρο τον κόσμο κινδυνεύει να φτάσει στο τέλος της, αφού μια νέα ένοπλη δύναμη διανοούμενων στασιαστών ξεπροβάλλει από τα κατώτερα κοινωνικά στρώματα όλων των εθνών-βασιλείων και μαζικοποιείται ολοένα και περισσότερο, βαδίζοντας όπως η ίδια αναγγέλλει προς μια μεταεπαναστατική κοινωνία ή την Εποχή της Ελευθερίας.
   Ολόκληρο το πολεμικό καθεστώς θα αλλάξει, όταν ανακαλυφθεί πως στους θαμμένους εδώ και χιλιετίες Δρακοκρυστάλλους στην αρχαία άμμο του Arjeptan, διοχετεύεται μαγεία ικανή να αλλάξει το μέλλον του Γνωστού Κόσμου.  

Legends of the Dragon Crystals : End of CeasefireWhere stories live. Discover now