Προκειμένω να καταλάβουμε τα γεγονότα που πρόκειται να λάβουν χώρα στην Ήπειρο Κρυστέρρα, θα χρειαστούμε τις γεωγραφικές ανακαλύψεις των Ανθρώπων των Γνώσεων. Ο Παραπάνω χάρτης απεικονίζει μόνο την Ήπειρο, αλλά αυτή δεν αποτελεί ολόκληρο τον Γνωστό Κόσμο. Το Αρτζεπτάν, το πανάρχαιο Βασίλειο του Νότου βρίσκεται πολλά χιλιόμετρα νοτιότερα, ωστόσο η ύπαρξη του είναι αναμφίβολα γνωστή. Ο Archizah, η τεράστια αυτή δασική νησίδα που τροφοδοτεί τα Βασίλεια χρόνια ολόκληρα με επιπλέων ξυλεία και τρόφιμα, βρίσκεται μόλις μερικά χιλιόμετρα ανατολικότερα του Άλρις, ενώ αρκετά δυτικότερα της Κρυστέρρα υπάρχει μια πληθώρα πόλεων που συχνά-πυκνά επηρεάζουν τις αποφάσεις των Βασιλιάδων της Ηπείρου. Βορειότερα δεν ξέρει κανείς τι υπάρχει και όποιος προσπάθησε να ανακαλύψει δεν γύρισε ποτέ για να το μαρτυρήσει. Το σίγουρο είναι πως καθώς διασχίζεις το Βορρά, η θερμοκρασία πέφτει ολοένα και περισσότερο, φτάνοντας σε σημείο που δεν υποστηρίζεται ζωντανός οργανισμός...ή τουλάχιστον άνθρωπος.
H παρακάτω εικονογράφηση του Μεγάλου Γνώστη Μύρο Σιντάν (112ο έτος της Εποχής των Ξωτικών) αποτελεί την πρώτη υπεραπλουστευμένη προσπάθεια απεικόνισης της Κρυστέρρα και πιθανών να λανθάνει ελαφρώς στον σχηματισμό και στις εκτάσεις. Αναφέρεται συγκεκριμένα στα βασίλεια της Ηπείρου μας, χωρίς να αναγράφει τις πόλεις και χωρίς να εμπεριέχει υπόμνημα.
YOU ARE READING
Legends of the Dragon Crystals : End of Ceasefire
FantasyΠερίληψη στο πρώτο κεφάλαιο.