5✓

77 1 0
                                    

Draco's pov:

Nervózně jsem seděl v čekárně u Svatého Munga a poklepávál si nohou. Harry mě držel za ruku a palcem mě hladil po jejím hřbetu.

Bylo zde opravdu narváno a vůbec to nebyl příjemný pocit, když vás pozoruje deset žen a probodává vás vražedným pohledem. Kort, když jste ještě Draco Malfoy, který údajně zmanipuloval Harryho Pottera, aby s ním chodil.

Snažil jsem se jejich pohledům vyhnout ale ať jsem se snažil sebevíc, nešlo to. Neustále na mě zírali a mě to přivádělo do rozpaků.

,, Malfoy" rozrazili se dveře do ordinace a z nich vykoukla silnější dáma, která tak nehezky řekla moje příjmení.

Hodil jsem pohledem k Harrymu a nejistě se postavil. Zatahal jsem Harryho za ruku, aby se také zvedl.

Šel jsem po jeho boku a svíral jeho velkou ruku.

,, Vy jste opravdu ti poslední, které bych tu čekal" uvítal nás s úsměvem lékouzelník. Alespoň někdo.

,, Lehněte si na lůžko a vyhrňte si mikinu" pokynul mi rukou na lehátko. Nejistě jsem se posadil s prosebně se zadíval na Harryho, aby si stoupl ke mně.

,, Lehni si" pošeptal mi do ucha Harry. Pomalu jsem se tedy položil a rozklepanýma rukama si vyhrnul Harryho mikinu, co jsem mu dnes ráno sebral ze skříně.

,, Takže, vy jste si teda vědom, že jste v očekávání?" Zeptal se řečnicky. Kývl jsem hlavou na souhlas. Začal jsem rukou šmátrat vedle sebe, abych našel tu Harryho. Propletl jsem si s ním prsty.

,, Tak se na to podíváme" vzal si do ruky svou hůlku a seslal na mě pár diagnostických kouzel. Nervózně jsem se kousal do rtu a sledoval jeho počínání.

,, Miminko je zcela v pořádku, jste v šestém týdnu. Nemusím se ptát jestli jste si vzal lektvar, při vaší profesi je to pravděpodobné."

Domluvili jsme se na další kontrole příští měsíc a se skvělým pocitem odešli.

Procházeli jsme se Prasinkama a zamilovaně se drželi za ruce. Šel jsem sice trochu malátně, neboť mi stále nebylo ještě úplně dobře od rána ale to mi náladu rozhodně nezkazí.

,, Že se se mnou budeš mazlit v posteli, až přijdeme" zaškemral jsem. Přitulil jsem se za chůze blíž k němu.

,, možná potom, až doučíme. Ty máš ještě jednu hodinu a já dvě, tak potom" pohladil mě po boku.

,, Ale notak" zaskuhral jsem.

Harry se začal pobaveně smát.

***

,, Ahoj, nevadí ti, když tu budu?" Zářivě jsem se usmál, když mi Harry otevřel dveře.

,, To víš, že ne, pojď dovnitř" zlehka mě políbil na rty a pustil dovnitř učebny.

Studenti byli nastoupení naproti sobě, rozdělení podle kolejí. Nebelvír a Zmijozel.

,, Tak jo, můžete se do toho pustit" pokynul Harry dvoum klukům. Zmijozel na nic neváhal a začal jako první.

,, Nechceš si sednout?" Věnoval mi Harry starostlivý pohled.

,, Ne, v pořádku" vetřel jsem se pod jeho levou ruku a položil si hlavu na jeho hruď. Dostal jsem od něj polibek do vlasů.

Zaslechl jsem ťukání na okno a podíval se tím směrem. Uviděl jsem sněhobílou sovu, která drží v zobáčku obálku. Dloubl jsem Harryho prstem do žebra a pohledem mu naznačil, aby šel otevřít to okno.

Don't Leave Me... //Drarry✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat