Na koleji byl Lukas a Noah, ale nečekala jsem, že tam bude Jack. Co ten tam dělá?! Ale na pokoji byl někdo navíc. Věděla jsem, že ho znám, ale dělala jsem, že nic. Znala jsem ho od základky. Byli jsme kamarádi, ale nebavili jsme se potom. Byl zahalený a málo kdo si ho všímal. Vypadalo, že kluci si našli někoho na kolej. Sedla jsem si k Blackovému stolu a otočila se ke klukům. Společně jsme si povídali a hráli nějaké hry. Potom Black vstal a šel za mnou. Uklonil se a podal ruku. Podle úklonu to vypadalo, že chce tančit. No... proč ne. Je to můj bratr. Podala jsem mu ruku, vstala jsem a šla s ním do PROSTŘED pokoje. Myslela jsem, že mi trefí, ale nějak jsem to zvládla. Spolu jsme tancovali. Jako~ užívala jsem si to. Konečně nějaká zábava. KONEČNĚ. Při tanci přišel Tailor a vyměnil si to s Blackem. Při tanci. A po něm zas Adrien. A po nějaké době se z ničeho nic vystřídal Adrien s Noahem. V šoku jsem s Noahem tancovala a netušila jsem, co dělat. Jenom jsem opakovala jeho kroky. Potom jsme si šli odpočinout a já si šla umýt obličej do koupelny. Byla jsem velmi zpocená. Vrátila jsem se do pokoje, sedla si ke stolu a napila se. Po půl hodině jsem vstala a šla směr záhadný kluk. Poklonila jsem se a podala mu ruku. Měla jsem strach, že odmítne, když se s ním nikdo zatím nebaví. Pak jsem ucítila, že mě někdo chytil za ruku. Zvedla jsem pohled a uviděla jsem jeho tvář. On se smál. Zvedl se, já jsem se narovnala a šli jsme do prostřed pokoje. Chvíli jsem tam stáli a potom začali tancovat.
Ahojky lidi! Taký menší fanmade. Ta fotka je reálná. Jako~... že je přímo ode mě. Je to z párty, která se konala na jednom školním kurzu a bylo to úplně super. Sice jsem ztrávila celou párty nad psaním svých oblíbených knih. Takže to znamená, že chystám další kapitoly. Takže se těšte. Jo a pravděpodobně vzniknou nové fanfikce. Takže zatím papá~.
ČTEŠ
Jiná než ostatní
FantasiaJe to o dívce jménem Kate která se dostala z dívčí školy do chlapecké. Do školy chodí se svém bratrem Blackem a nachází nové přátele ale i nepřátele. Po nějaké době se ji bude líbit jeden kluk. Bude vytvářet hudbu a stane se i slavnou.