Nový žáci

12 1 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila a podívala jsem se naproti. Jack byl pryč, ale kluci ještě spali. Potichu jsem slezla z postele a zašla do skříně. Vytáhla jsem si oblečení a v klidu šla do koupelny. Dala jsem si raní sprchu, utřela se do ručníku, oblekla se a upravila vlasy. Potom jsem potichu přešla z koupelny do ložnice a z ložnice do pokoje. Sedla jsem si k pracovnímu stolu a koukla se na mobil. Holky už psaly do skupiny.
Amelia: Dobré ráno
Jessica: Dobré ránko
Chloe: Dobré
Já: Dobré ráno! Jak jste se vyspaly?
Jessica: Dobře! Co ty?
Amelia: výborně
Já: Dobře
Chloe: Skvěle
A tak jsme si psaly dál. Pak přišli kluci. "Kate. Za chvíli je snídaně„ řekl Henry. "Hlavně nezapomeň přijít!„ zavolal na mě Denny. "Jasně! Dnes stejně přijdu.„ zavolala jsem zpátky na kluky. Vstala jsem a napsala holkám. "Jdu na snídani. Tak pa„ a odešla jsem z koleje. Přiběhla jsem za kluky a šla s nimi do jídelny. Došli jsme do jídelny a já se rozhlédla po jídelně. U stolu už seděl Black s kluky a kousek dál seděl Jack. Vzala jsem si jídlo a šla za Blackem a ostatními. Sedla jsem si, pozdravila je a pustila se do jídla. "Víte, že dnes přijímají do školy nové žáky?„ zeptal se Adrien. Do školy jsem nastoupila na začátku školy a do školy přijímají nové žáky pár dnů, po začátku roku.  Takže já a ti co sem chodí už na začátku školy se museli učit. A neboť je neděle, tak si ředitel zavolá dopoledne některé žáky, kteří mu mají pomoct s nováčky. "TO JE UŽ DNES!!!„ zvolala jsem, ale naštěstí to nikdo moc neslyšel. "Já vůbec nemám orientaci ve dnech!!„ dodala jsem. Dojedla jsem a šla jsem odnést tác. Po odnesení tácu jsem se vrátila ke klukům. "Však neboj. Nám se to taky stávalo„ řekl Tailor. Pousmála jsem se, zvedla a řekla "Tak já se jdu nachystat, uvidíme se později. Zatím čau!„ a odešla jsem. Henry a Denny ještě seděli u stolu.  Zatím co jsem odcházela, přemýšlela jsem, jak dnešek dopadne. A v tu dobu kolem mě proběhl Jack. Mám taký pocit, že mu už asi lezu na nervy, a tak se mi snaží vyhýbat. Došla jsem na kolej a Jack nikde. On se o to fakt snaží. Vzala jsem mobil a napsala holkám.
Já: Jsem zpátky
Kolky: Super. Už se nám stýskalo
Já: Ale nepřehánějte
Holky: A jak to že si přišla tak brzo? Vždyť před 20 minutkami si odešla a někdy se tam i zdržíš
Já: Já vím. Jenom jsem měla dnes na spěch
Chloe: Jak to? Co se děje?
Já: Dnes do školy přijímají nové žáky
Jessica: Ooo~
Amelia: A kdy přijdou?
Já: Asi odpoledne
Jessica: Tak to hodně štěstí
Já: Díky. No já se jdu tedy nachystat
Holky: Dobře! Tak zatím pa~. A nezapomeň potom večer zavolat jak to dopadlo!
Já: Jasně. Nezapomenu. Zatím čau
Odložila jsem mobil a šla do ložnice. Vzala jsem si gumičky a sponky a odešla do koupelny. Podívala jsem se do zrcadla, potom jsem sklonila pohled na umyvadlo a vzala do ruky hřeben. Vrátila jsem pohled do zrcadla a začala jsem si dělat lehký drdol. Po dokončení drdolu jsem se vrátila do pokoje a sedla jsem si na židli. Kluci se ještě nevrátili, a tak jsem si pustila písničky. Jak mile se kluci vrátily na kolej, podívali se na mě a pak zpátky. Henry zavřel dveře a sedl si vedle mě. Koukl se na mobil a za chvíli se ozvalo z rozhlasu "Dobré ráno žáci. Dnes přijímáme nové žáky do školy a na pomoc jsem si vybral: Black Evans, Henry Brown, Adrien Wilson a Kate Evans. Prosím vybrané žáky aby se dostavily do ředitelny pro informace„. Když ředitel řekl mé jméno úplně jsem ztuhla a přestala mluvit. Po chvilce na mě promluvil Henry a já se vzpamatovala. "Kate musíme vyrazit„ řekl Henry a já mu odpověděla "Jo. Promiň, na chvíli jsem se zamyslela„. Zvedla jsem se ze židle a šla za Henrym. Cestou jsme potkali Blacka a Adriena. Ti dva se připojili k nám a spolu jsme šli až do ředitelny. Když jsme dorazily ředitel řekl ať se postavíme kolem stolu. "Dobře. Připravil jsem pro každého jednu skupinu. Neboť jste čtyři, udělal jsem čtyři skupiny. Každému z vás jsem vymyslel cestu prohlídky školy a každá skupina skončí na jiném místě. Teď vám řeknu čísla skupiny. Black má skupinu číslo tři, Henry jedna, Kate dva a Adrien číslo čtyři. Za dvacet minut přijedou, takže si je rozeberete sami. Zde máte papíry s jmény žáků, které budete mít. A ještě místa kde skončíte jsou: Black na střeše, Adrien ve venkovní tělocvičně (hřišti či dvorku), Henry na hlavní chodbě a Kate na školní okrasné zahradě. Po té si zajděte se svou skupinou na oběd. Zbytek informací máte na papíru z druhé strany. Děkuji, můžete jít„ dořekl učitel a každý jsme si vzali papír s naší skupinou. Při cestě před školu jsme si o tom začali povídat. "Co si o tom myslíte?„ zeptal se Adrien. "Mám strach ať neřeknu nějakou blbost„ odpověděla jsem. "Neboj, nejsi sama„ odpověděl mi Henry. Když jsme dorazili před školu, ve stejnou dobu přijížděl autobus. "Dobře, jdeme na to„ řekl Black. "Takže~, já půjdu na levou stranu, Black vedle mě, Henry vedle Blacka a Adrien na pravou stranu„ dořekla jsem větu a všichni kývli na souhlas. Rozdělili jsme se a na střídačku volali žáky. Jsem na střední teprve tři dny a už mám provést nové žáky. "Lukas Smith„ řekla jsem poslední jméno z mé skupiny a počkala až domluví kluci. Sem tam, jsem z mé skupiny zaslechla, co tu dělám a tak sem se připravovala na otázky na tuto myšlenku. Kluci přišli za mnou a Black řekl "Půjdeme každý na jiné místo abychom se mohli představit„ přikývla jsem na souhlas a šla na levou stranu do rohu u dveří. Počkala jsem až dojde zbytek skupiny a spustila. "Vítejte na střední škole Odom. Jmenuju se Kate Evans a budu vás provázet po škole. Kdyby jste nevěděli kde jste a budu poblíž zeptejte se mě, já vám poradím. Před prohlídkou školy a programem se mě můžete zeptat na otázky„ a tady to začalo.
Žák 1: Co tu děláš?
Já: Přestoupila jsem na tuhle střední z důvodu bití holek, rvaček a ubližování.
Žák 2: Jak dlouho tu si?
Já: Teprve tři dny. Nastoupila jsem v pondělí.
Žák 3: Jak ses sem dostala?
Já: 1/ Chodí sem můj bratr, který právě teď ma skupinu číslo tři. 2/ Moji rodiče se znají s ředitelem.
Když se mě doptali řekla jsem "Takže můžeme teda začít v prohlídce„. Neboť jsem měla číslo dva vyrazili jsme jako druzí. Prošli jsme doslova celou školu. Dokonce jsme se potkali s Adrienem a Henrym. Cestou dolů ze střechy jsme potkali Blacka. Black se u mě zastavil a zeptatal se "Kdy půjdeš na oběd se svou skupinou?„ "Nevím. Asi v jednu přesně„ odpověděla jsem. "Dobře. Tak mi vyrazíme o půl hodiny později„ řekla Black a já mu ještě v rychlosti řekla. "Jo a na obědě máme sraz s Adrienem a Henrym u stolu. Počítáme s tebou„ Black přikývl a pokračovali jsme dál. Cestou se mě jeden žák zeptal. "Kdo byl ten kluk?„ "To byl můj bratr Black„ odpověděla jsem. Došli jsme na školní okrasnou zahradu a prošli jsme se po ní. "Na téhle zahradě můžete být o volné hodině nebo o víkendech. Teď vám dám pauzu. Můžete si projít zahradu nebo si povídat. Potom vás zavolám a půjdeme na oběd. Po obědě doděláme náš program„ řekla jsem a všichni se rozešli po zahradě. O pauze za mnou přišel kluk s blonďatými vlasy a o pět centimetrů vyšší. Podle označení měl za schopnost slyšet nějaké vaše myšlenky. Je strašidelný na to jenom pomyslet. "Ahoj„ řekl klidným hlasem. "Ahoj„ odpověděla jsem. "Já jsem Lukas, Lukas Smith„ řekl. Jak řekl jeho jméno, hned jsem si vzpomněla, jak jsem volala jeho jméno jako poslední. "Oh, mě už znáš„ řekla jsem a sedla si na lavičku. Lukas si sedl vedle mě a zeptal se "Budeme přátele?„ "Jasně!„ odpověděla jsem na otázku. Podíval jsem se na čas a bylo jedna hodina. Postavila jsem se a svolala všechny dohromady, zkontrolovala jsem zda jsou všichni a vyrazili jsme. Cestou do jídelny jsem si povídala s Lukasem. Před jídelnou jsem se zastavila, otočila a řekla "Po obědě počkejte tady a vyřešíme zbytek věcí„. Doprovodila jsem je k okénku a vzala jsem si tác. Kluci už čekali na mě a Blacka. Přišla jsem ke stolu a sedla si po chvilce přišel i Black a přidal se k nám. Pustili jsme se do jídla a řešili co dál. "Před večerem kolem šesté máme sraz na okrasné zahradě„ řekl Adrien. Po obědě jsem šla na místo srazu moji skupiny. Někteří tu už čekali, někteří ještě jedli. Při čekání za mnou přišel Lukas. Kluci se na nás záhadně dívali. Povídali jsme si jaké jsou plány na potom atd. Jak dorazila celá skupina namířila jsem si to k řediteli. Ten mi předal kódy ke skříňkám, klíče od kolejí, košík s klíčky do tréninkové třídy a další věci. Se skupinkou jsem přešla do prvního patra a začali jsem pracovat měla jsem ve skupině patnáct žáků. "Dobře. Postupně za mnou choďte a já vám budu dávat klíč od tréninkové třídy a kód na skříňku„. Žáci se postavili rychle do řady a já začala rozdávat.  "Mají všichni?„ zeptala jsem po rozdávání ale v ruce mi zbyl jeden kód s klíčem. "Ne„ řekl jeden vysoký, s bílými vlasy a oranžovýma očima. Přišel za mnou, podala jsem mu klíč a řekl "Jmenuju se O'Brien Noah, ale říkej mi jenom jménem„. Otočil se a odešel. Když jsem všechno rozdala, stoupla jsem si do prostřed chodby a řekla "Teď vám ukážu patro kde máte skříňky„. Vyrazila jsem do druhého patra a namířila si to ke skříňkám mezi učebnami B1 a C2. A z druhé strany od okna ke třídě D1. "Sedm z vás má skříňka od čísla 230 až 260, na pravé straně od schodů. Jinak-li mezi třídou B1 a C2. Zbylých osm má skříňky naproti. Od čísla 261 až 291, jinak-li mezi oknem a třídou D1„ vysvětlila jsem a počkala až si najdou. "Až si najdete skříňku, přijděte za mnou„ řekla jsem pro informaci. Když dorazil zbytek skupiny, šli jsme do prvního patra a pokračovali dál. Z druhé strany papíru bylo napsáno "Uvnitř jsou papíry s volnými kolejemi„. Otevřela jsem dvou stránkový papír a opravdu byl papír s volnými kolejemi. "Teď budete mít za úkol vybrat si kolej a s kým byste ji chtěli mít. Ale první musíme počkat  na ostatní skupiny„ řekla jsem novým žákům. "Sakra, potřebuju si za nimi zajít, ale musím hlídat skupinu. Sakra! Jak to mám udělat„ říkala jsem si pro sebe. "Můžu pomoct?„ zeptal se mě Noah. Musel slyšet co jsem si říkala. "Jestli potřebuješ někam jít, tak jdi, já je pohlídám„ řekl Noah. "Vážně?! Tedy, jo potřebuju, ale opravdu je pohlídáš?„ ptala jsem se nadšeně. Noah přikývl a já odešla. Zašla jsem za Blackem a zeptala jsem se ho kdy přijde se svou skupinou. A to samé i u Adriena a Henryho. Všichni řekli že za chvíli přijdou. Vrátila jsem se ke své skupině a poděkovala Noahovi. Po chvíli přišli kluci se skupinami a začali jsme. "Dobře. Skupiny právě teď dorazili, takže můžeme začít„ řekla jsem nahlas a dál pokračoval Black "Teď se domluvte s kým chcete být a pak přijďte za Kate, ta vás zapíše do nějakého pokoje. Dohromady vás je 60, takže to vyjde na 15 různých pokojů. Můžete začít„. Na papír jsem si napsal čísla volných kolejí: 146, 145, 144, 143, 142, 141, 140, 139, 138, 137, 136, 135, 134, 133, 132. Postupně za mnou chodily čtveřice až jsme skončily. Když jsme skončili šli jsme na okrasnou zahradu a rozdali jim klíče od kolejí. Po chvilce přišel ředitel a přivítal nové žáky. Zbytek školy se díval na zahradu z levé strany z pokojů. Po ukončení ředitelova přivítaní celá škole tleskala, i já a kluci tleskali. Po proslovu jsem šla do skříňky a pak na kolej. Cestou se u mě zastavil Noah. Na večeři se mi moc nechtělo a jak vidím tak ani Noahovi. Celou cestu šel za mnou až do koleje. Problém byl že měl kolej hned vedle mé koleje. Po chvilce za mnou přišel Tailor. "Nechceš k nám na kolej? Pozvali jsme i Dennyho a Henryho„ "Jasně už se dost nudím„ zvedla jsem se a šla za kluky. Když jsem přišla uslyšela jsem Blackovu hudbu. A na koleji byl i někdo o kom mi Tailor neřekl.

Jiná než ostatníKde žijí příběhy. Začni objevovat