Aşklarım buraya başladığınız tarihi burakırsanız sevinirim.
Zaman: 15.12.2020
Yine her zaman ki gibi sıkıcı bir karantina dönemiydi. Tek sevindiğim şey abimin 10 gün sonra iş gezisinden dönmesiydi. Gerçekten çok sıkılıyordum ne yapayım bilmiyordum. Sadece tik tok'a bakarak zaman geçirmeye çalışıyordum. Ve evet yine onu yapıcam.
Annemin azarlarını yedikten sonra oturma odasına geçtim ve koltuğa güzelce yayıldım. Çünkü odaya gün geliyordu. Evet aralık ayında güneş.
Her zaman ki gibi telefonu mu açtım ve tik tok'a girdim.
Girer girmez karşıma gözlüklü ve alnında şimşek gibi bi izi olan çocuk çıktı.
Acaba kimdi bu. Aldırış etmedim ve videoyu geçtim. 2 3 video'dan sonra bu sefer de sarı kafa elma yiyen biri çıktı. Yorumlara girdim. Herkes dağ gelinciği, kocam tipli şeyler yazmışdı. Tabiki anlamadım ve aldırmadım. Videoyu geçtim.
3 4 videodan sonra kıvırcık saçlı yakışıklı ve piç gibi sırıtan biri çıktı. Ama adam harbi yakışıklıydı. Yorumlara girdim. Herkes resmen geberiyodu. Yorumdakiler iki yere ayrılmışlardı.
Katil diyip zırlayanlar ve kocam diyip geberenler. Videoyu indirdim. Çünkü why not. Adam taşdı resmen. Videoyla aşk yaşadıktan sonra üzülerek videoyu geçtim. Ve böylece akşama kadar tik tok'da takıldım.
10 gün sonra
Nihayet abim iş gezisinden dönüyordu bu gün. Annem beni zorla masaya yapışdırmış yemek yaptırıyordu. Anne sal bi beni ya. Zorla sarma sarıyordum. Çektiğim işgenceye bak amk ya.
Akşam olmuşdu artık. Ve ben tüm gün anneme yardım etmişdim. Güzelim telefonumu elime alamamışdım. Saat 7 olmuşdu. Nerde bu çocuk amına koyim.
Ahu: Anne abim nerde kaldı.
Annemiz: Gelicek birazdan öbür abinle birazcık sabır Ahu.
Ahu: Açlıktan gebericem.
Annemiz: Aaaa sabır Ahu.
Aniden kapı açıldı ve abimlerin sesini duydum.
Ahu: Nihayet
Abimle sarıldık ve görüşdük. Özlemişim görmeyeli yaw. Sonunda masaya geçtik ve belim kopa kopa yardım ettiğim güzelim yemeklerden yemeye başladık. Kilo alıyordum yememem lazımdı. Aman banane be. O kadar eziyet çektim ben yemicem de kim yicek. Yemekleri yedikten sonra abimlerle güzelce bi uno oynadık. Her zaman ki gibi çok eğlendik.
31.12.2020
Ahu: Ah lanet olsun bu gün şu lanetli yılın son günü.
Kalkıp üstümü giydim. Mutfağa gittim. Hay gitmez olaydım. Girdiğim gibi çıktım.
Annemiz: Ahu hemen geri dön ve bana yardım et.
Ahu: Niye hep ben?
Annemiz: Çünkü sen bir kız çocuğusun öğrenmen lazım hem abin yapıcak değil ya.
Ahu: Cinsiyetle ne alakası var şimdi
Annemiz: Sus ve bana yardım et.
Oflanarak masaya geçicektim ki aklıma çıkış yolu geldi.
Ahu: İzin verirseniz ben bi tuvalete girim elimi yüzümü yikayayım malum yeni kalktım
Annemiz: Telefonsuz git ve çabuk ol.
Ahu: Tabi annecim
Odama koştum ve telefonumu alıp tuvalete ışın hızıyla koştum.
Tabiki de her zaman ki gibi tik tok'u açtım. Yine yaralı kafa çıkıyordu karşıma.