2 bölüm

589 43 81
                                    

Medya yakiyorrrr

Zaman: 15.08.1991

Gözlerimi açtığımda etraf bulanıktı. Gözümü bir kaç kez kırptıktan sonra etraf aydınlaşdı. Tavana bakınca tavanın çok yüksek olduğunu gördüm.

Milena: Noluyo lan rüyada mıyım

Gözümü bir kaç kez daha kırpıştırdım ama tavan hala aynıydı değişmiyodu. Korkmaya başladım. Sonra aklıma kafamı yataktan kaldırmak geldi. Kafamı kaldırdım.

Milena: ANSKM BURASI NERESİ LAN

Burası bizim ev değil di. Oda baya büyük uzun ve çok güzel di. Oda da 2 3 kapı vardı. Gerçekten şoktaydım. Sonra aniden beni sanki elektrik çaktı ve jeton düştü.

Milena: LAAANNN BEN SHİFTİNGİ BAŞARMIŞIM AAPĞAĞAĞAĞAĞAĞĞA ANANI SİKİM BAŞARDIIIMMM BAŞARDIMMMMM BAŞARDIMMMM

Aniden kapım gümbürtüyle açıldı ve içeri tanımadığım biri girdi.

Alex: NOLUYO MİLENA NEYİ BAŞARDIN

İçimden: Lannnn Milena diyor kesin bu Alexxx

Koşarak Alex'e sarıldım. Ve drama queen'lik yapmaya başladım. Gözlerimi yaşartarak ağlamaya başladım.

Milena: Rüyamda Hogwarts'a girdiğimi görmüştüm. Gerçek sanıp başardım diyr bağırıyodum.

Alex: Milena niye bunu bu kadar kafana takıyorsun daha ağustos ayının bitmesine var ve gelicek babamız safkan anamız safkan biz büyücü olmayıp ne bok yicez.

Milena: Bilmem içimde endişe var.

Alex: Of takma kafana hadi üstünü giy kahvaltı yapıp bisiklet sürelim.

Milena: Tamamdırrr.

Alex odadan çıkar çıkmaz kafamı yastığa gömüp bağırmaya başladım.

Milena: Tanrımmm sonunda başardım artık zenginim istediğimi yicem içicem gezicem tozcam tanrımmm yaşasın

Göz yaşlarımı tutamadım salı verdim. Bir 10 dakika ağladıktan sonra ayağa kalktım.

Milena: Tamam her şey okey ama benim kiyafetlerim nerde? Dolabım yok amk bu nasıl zenginlik sikerim böyle zenginliyi.

Sonra aklıma zenginlerin bir oda dolusu kiyafetleri olduğu aklıma geldi.

Kapılardan birine yaklaştım ve açtım. Karşıma merdiven çıktı.

Milena: Anskm burası çıkış.

Kapıyı ışık hızıyla kapadım ve kilitledim. Dışarısı cayır cayır güneşliydi ve sıcaktı ama biz zengin olduğumuz ve benim 2022 teknolojisi kullanıcaz yazmam sayesinde hayatı yaşıyorduk. Odam da 7/24 klima çalışıcaktı artık.

Diğer kapıyı açtım. Benim cr'deki odamdan daha güzel bir tuvalet çıktı. Cidden tuvalet yakıyordu. Yanında ki kapıyı açtım ve çok ama çok güzel bir banyo vardı.

Milen: lan ben burda duş almaya kıyamam ki

Fakirlik ruhumuzda var😔

Sonra diğer kapıyı açtım ve göz alıcı manzarayla bakıştım. Oda kiyafet taşıyodu resmen. Çok düzenliydi. Odada yürümeye başladım. Hep hayaliö olmuşdu bu kadar çok kiyafetim olması.

Odada biraz daha gezdikden sonra zorla da olsa bir kiyafet seçip giyindim.

Elimi yüzümü yıkayıp mükemmel ötesi saçlarımı taradım. Lanet olsun benim niye 11 yaşım var ki. Gerçi 11 yaşımı daha kasımda tamamlıcam ama olsun.

Tom Riddle İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin