Mükemmel bir bölümle karşınızdayımmmm
Zaman: 24.08.1991
Litadan:
Sabah gözlerimi Alex ve Milena'nın bağırışlarıyla açtım.
Sirius: Bismillah noluyo
Siriusla salona koştuk aceleyle. Geldiğimizde Alex ve Milenanın elinde birer mektup vardı ve koltukların üstümde asere he ha he oynuyolardı tanrım.
Milena'dan:
Sabah Alexğn beni dürtmesiyle uyandım.
Milena: Ne var aq sal brni de uyim
Alex: Çabuk salona koş
İlk başta gerçekten korkmuştum noluyo dedim shifting yaptığı mı falan mı öğrendiler. Sonra ayağa kalktıö ve salona indik Alex'le birlikte. Alex bana masanın üstünde duran zarf gibi bir şeyi gösterdi. Dikkatli bakınca bunun hogwarts mektubum olduğumu anladım ve çığlık atmadan duramadım.
Çığlıklarıma Alex'de katıldık ve zıplayarak çığlık atmaya başladık. Sonra koltuğun üstüne çıktık.
Alex/Milena: ASERE HE HA HE DEHEDE BU DEHE DEEE
Aniden annemle babamın korku içinde salona koştuğunu gördük.
Sirius: Noluyor burda
Alex: Bakın bize ne gelmişşşş
Milena: Hogwarts mektuplarımııızzz
Annemlerde çığlık atıp bize sarıldılar. Hepimiz gerçekten çok mutluyduk. 1 saat durmadan çığlık atıp oynadıktan sonra odama çıktım. Üstümü değişip elimi yüzümü yıkadım ve aşağı kahvaltıya indim.
Lita: Evet çocuklar biliyorsunuz ki okulun açılmasına 1 hafta kaldı.
Milena: Eee
Sirius: Gidip size gerekli eşyaları almak gerek.
Alex: Eee
Lita: Yanii kahvaltınızı çabuk bitirinde gidelim.
Güzelim yemekleri bi güzel mideme indirdikten sonra odaya çıktım ve üstüme çok güzel bir kombin yapıp giydim. Sonra hızla aşağıya indim.
Sirius: Hazır mısınız bakalımmmm
Alex/Milena: EVETTT
Lita: Koşun koşun koşun
Az sonra Diagon yoluna vardık. Filmde gördüğümden daha güzelmiş. Gerçekten çok göz alıcıydı. Sokak insan kaynıyordu. Ah pardon. Büyücüler. Listede ki gerekli malzemeleri aldık. En sona asa kalmıştı. Birlikte Olivendar'a girdik.
Asa için gerçekten heyecanlıydım. Nr çıkacağını bilmiyordum.
Oli: Oh Bay ve bayan Black hoş geldiniz. Sizi sanki dün görmüş gibiyim.
Sirius: ah evet zaman hızlı geçiyo
Alex'in kulağına fısıldayarak
Milena: Ne diyo bu amk
Alex: Boş ver heyecandan dır.
Oli: Ah siz Milena Black olmalısınız
Milena: Evet efendim
Oli: Buyurun lütfen şuraya.
Yavaşca masaya yaklaştım. Olivander orda bişiler karıştırıyor ve babamlarla konuşuyordu. Arkamı dönüp Alex'e baktım. Bana göz kırptı. Gülümsedim.
Oli: Ahh evet işte bu
Oli: Buyurun bayan Black deneyin
Kafamı olumlu anlamda salladım ve asayı elime aldım.