15 Ekim 2021
"Birşey dicem sütüne şap atsam sınıfa sıçma ihtimali yüzde kaç teneffüse kadar tutabilir mi"
Eğer şeytanın bir oğlu olsaydı bu kesinlikle minho olurdu.Korkunç hayal gücü ve eşek şakaları kanımızın çekilmesine yetiyordu.
Chan her seferinde akıllanması için bir güzel pataklasada adamın umrunda değildi dayak arsızı oldu iyice
"Iy düşüncesi bile iğrenç"
"Ne yani hyunjin de mi kaka yapıyor"
Bu mükemmel soru jeonginden gelmişti tabiki
"Ah jeonginim benim masum bebeğim sen bu aptalların yanında durmayı hak etmiyorsun"
"Seungmin babam doğru mu söylüyor"
"Bebeğim acı gerçek bu bir şekilde öğrenecektin zaten bugüne kısmetmiş"
"Yakışıklı erkekler kaka yapmıyor sanıyordum"
Ciddi ciddi hayal kırıklığına uğramıştı
"Muhabbet iyice boka sardı anladınız mı"
Duyduğum en rezil şakaydı
"Jisung zorlama kanka valla manyak olursun"
"Ne boş yapıyorsunuz yine"
"Sonunda gelebildin yengen acıktı donat masayı"
Grubun sugar daddysi hyunjin yine elinde ağzına kadar dolu tepsiyle geldi masaya
"Enişte varya sen kralsın sende olmasan açlıktan ölürüm herhalde"
Tepsiyi masaya bıraktıktan sonra yanıma oturdu
"Felix benimle gelir misin birşey konuşmak istiyorum"
"Birşey mi oldu"
"Aynen oldu gel hadi"
O önde ben arkada onu takip ediyordum
"Nereye gidiyoruz"
"Sabret"
Arka bahçeye gelmiştik.Ön bahçe yeterince büyük olduğu için genelde burda hiç kimse olmazdı.
"Ne işimiz var burda"
tw/mega hiper xxl zurna tavuk döner dürüm şerefsiz hyunjin
"oyun oynamak ister misin uzun sürecek bir oyun"
"Ne oyunu"
"Sadece ikimizin arasında olucak diğerinden saklamalıyız"
"Anlamıyorum hyunjin açık konuş"
"Senden etkileniyorum lix ve benden hoşlandığını da biliyorum"
"gizleme konusunda pek iyi değilim sanırım"
"Böyle bir güzelliğin platonik takılmasını istemem"
"Peki jeongin"
"Boşver onu ama ben duygusal bir ilişkiden çok cinsel birliktelik istiyorum"
Böyle bir teklifi beklemiyordum.Bu çok yanlıştı.
"Jeongin varken bu doğru olmaz"
"Jeongin aptalın teki hala çocuk gibi hareketlerine baksana yatalım desem evcilik oynayacağımızı falan sanar"
"Sevgilinden nasıl böyle bahsedersin"
Böyle biri miydi gerçekten
"Buna karışacak en son insan bile değilsin kabul etmekten başka şansın yok"
"Bunu diğerlerine anlatabilirim biliyorsun değil mi"
"Güldürme beni sana kim inanır henüz bir yıldır yanımızdasın onlar benim çocukluk arkadaşlarım felix sence kime inanırlar"
Malesef haklıydı.Henüz bana güvendiklerini sanmıyorum iftira attığımı düşünüp düşman bile olabilirlerdi.
"İstemiyorum"
Cevabımdan pek memnun olmamıştı
"Yapabileceklerimin farkında değilsin hala, etrafına bir bak kimse yok sence şuan sesini duyarlar mı direnirsen canın yanar ömür boyu bu psikolojiyle yaşayabilir misin"
İma ettiği şey korkuçtu.Bu kadar ileri gider miydi
"Ne dediğinin farkında mısın"
"Farkındayım sen bana istediğimi ver, bende sana istediğin sevgiyi veriyim önümüzde uzun bir zaman var felix platonik takılmak mı istiyorsun"
"Hayır"
"O zaman kabul et sabrım tükeniyor lix artık sana dokunmak istiyorum"
"Tamam"
"Sonunda doğru kararı verdin merak etme nazik davranacağım kediciğimin asla canını yakmam"
O an kurtulmak için kabul etmiştim.Kesinlikle pişman olacaktım.
Sözünü tutmadı.Hiçbir zaman nazik olmamıştı.Doyumsuz olduğunu tahmin etmeliydim.
Artık ipler tamamen onun elindeydi.
♤♤♤♤♤
Bak şimdi kardeşim keyf keyf keyf abdusiYazık amk haline üzülmemek de elde değil
460 kelime olmuş vay amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He Knows -hyunin-
Teen FictionAylardır herkesten habersiz devam eden ilişkileri, birinin dikkatsizliği sonunda ortaya çıkacaktı.Minho şüphelerinde haklıydı.