30-final-

1.7K 195 173
                                    

"Biraz geç kaldım özür dilerim balım ama sende son dakika fikrini değiştirdin"

Buluşmaya yarım saat kala mesaj atıp sahile gelmesini söylemişti.

"Ne o yoksa bu sefer de sen mi sessizlik yemini ettin"

Tek yaptığı denizi izlemekti.

"Hadi ama beom sorun ne"

"Doğum günün ne zaman"

"8 şubat da ne alaka"

"Benimki 13 mart"

"Biliyorum zaten beom"

"Evcil hayvanın var mı"

"Pekala, hayır yok senin var mı"

"Benimde yok, küçükken hep köpek istemiştim aslında ama annem bir türlü izin vermemişti biraz titiz biridir"

"Ayrı eve çıktığında sahiplenebilirsin, o zaman karışan olmaz"

"İyi fikir"

Ne döndüğüne hala bir anlam verememişti.

"Buraya gelmeyeli uzun zaman oldu, beyaz renkten sonra maviyi görmek iyi hissettirdi"

"Neden bahsediyorsun ve noluyor şuan ciddiyim"

"Biliyor musun merkez çok sıkıcıydı, oda arkadaşlarım da bana katlanamadıkları için sürekli değişiyordu, sonra biri geldi tam dört ay yanımda kaldı inanabiliyor musun"

Konunun nereye varacağını anladı.

"Başta o da beni pek sevmedi ama sonra alıştı, bayan sim bile bu kadar süre yanımda kaldığı için şaşırmıştı hatta"

Ne yaptığını farkedip o da ona ayak uydurmaya başladı.

"Peki ne kadar süre kaldın orda"

"Toplam on dört ay, ama sadece dört ayım gerçekten güzel geçti, ilaçlardan daha iyi hissettiren başka birşey bulmuştum sonunda"

"Oda arkadaşın yüzünden mi"

"Evet, hem onun sayesinde çıktım ordan o olmasaydı hala orda olurdum muhtemelen"

"Neden"

"Bu da benim küçük sırrım olsun"

"Tamam öyle olsun bakalım peki neden yatırıldığı söylemek ister misin"

Madem konu açılmıştı aklındaki bütün soruları sormak istiyordu.

Gömleğinin sonuna kadar iliklediği düğmelerinden dört tanesini açıp jeongine döndü.

"Bu yüzden"

Göğsünün alt kısmında dikiş izleri vardı.

"Beom bu nasıl ve ne zaman oldu acıyor mu hala"

"Sakin ol acısı geçeli çok oldu"

"Artık anlatır mısın lütfen senin hakkında herşeyi bilmek istiyorum"

"Henüz değil, dejavu oldu aylar önce tilkiye benzeyen biri daha söylemişti bunu"

"Kimmiş o"

"Olmaz söyleyemem çok fazla şey anlattım zaten, öğrenmek için önce tanışmalıyız"

"Ne"

Elini jeongine doğru uzattı

"Ben beomgyu, ama sen beom diyebilirsin"

"Pekala bende jeongin"

Uzattığı eli sıktı

"Arkadaşım olur musun"

"Olurum"

"Ben biraz fazla konuşurum ama"

Yanlarına ilk geldiği gün geldi aklına.O gün o kadar çok soru sormuştu ki bir an nefessiz kalacağını düşünmüştü.

Tebessüm etti

"Sorun değil, seni dinlemek hoşuma gidiyor"

Beomgyu, aralarındaki mesafeyi kapatıp başını jeonginin omzuna yasladı.

"Hayatıma girip hayatımı güzelleştirdiğin için teşekkür ederim"

"Benim gibi birini sevdiğin için asıl ben teşekkür ederim"

"Geçmişte ne olmuşsa veya gelecekte ne olursa olsun sorun değil, çünkü sana dair herşeyi seviyorum"

♤♤♤♤♤

VE BU DA BİTTİ COK SUKUR

Umarım hoşunuza gitmiştir, buraya kadar büyük bir sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim.

He Knows -hyunin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin