3.Bölüm "James Wilson"

113 7 2
                                    

Okuyucu sayısındaki artış için hepinize çok teşekkür ederim umarım bu bölümü de beğenirsiniz sınavlardan yeni bölüm yazmaya pek vakit bulamadım

İyi okumalar ✌🏻️👋🏻

Kısa bir hatırlatma ;

"Aslında bakarsan kazanın şokuyla bir halüsinasyon görmüş olma ihtimalim çok yüksek ama gördüğüm şey...çok gerçekçiydi."

"Ne gerçekçiydi?"diye sordu

"Uçaktaydık, kaza sırasında onun gözlerini gördüm.Parlıyorlardı." dedim.

--

Alex bunu dememle beraber öksürük krizine boğulmuştu yüzümü buruşturarak sırtına vurdum .

"Sanırım şuan benim deli olduğumu düşünüyorsun". Dedim

"Saçmalama tabiki de deli olduğunu düşünmüyorum sadece..... Bilemiyorum büyük ihtimalle kaza anında gördüğün küçük bir halüsinasyon felan olabilir belki bir uzmana gözüksen daha iyi."
Ona onaylan bir hareket yaptım ve sipariş ettiğimiz pizzayı bölerek bir parçasını elime aldım.
"Sanırım çok acıkmış olmalısın uzun süredir seni böyle yemek yerken görmemiştim". Dedi ve gülümsedi .
"Aslında çok aç değilim sadece stres bilirsin insanı yemek yemeye sürüklüyor."
Alex de pizzasını bitirdiğinde toparlandık ve hesabı ödeyerek oradan ayrıldık . Alex beni evime bıraktıktan sonra gitmiş ve bende sonunda kafamı dinleyecek boşluk bulabilmiştim . Koltuğa uzandım ve kumandayı alarak rastgele kanalları geziyordum ki bir cinayet haberi dikkatimi çekince durdum ve dikkatle haberi dinlemeye başladım

"Los Angeles'in bilinmeyen benzin istasyonlarının birinde büyük bir cinayet vakası gerçekleşti 5 ölü ve 2 yaralı var kazaya kurban gidenlerin kolları bacakları ve boynunda tırnak ve yarık ve diş izleri vardı Polisler bir hayvan saldırısı olduğunu düşünüyor ve kamera kayıtlarıda silinmiş gözüküyor."

Ürpermem ile beraber kollarımı ellerimle ovuşturdum ve şaşkınlıkla kanalı değiştirdim . Cidden şu aralar şehirde hiç iyi şeyler olmuyordu . Dayanamayıp yine o cinayet haberinin verildiği kanala geri döndüm.
Yaralılardan biri konuşmaya çalışıyordu.

"Ne gördüğümü hatırlayamıyorum parçalar çok karışık birleştiremiyorum sadece kırmızı gözler , parlıyorlardı sanki ruhum bedenimden çıkacakmış gibi hissettim".

Belki de adam sadece saçmalıyordu ama saçmalar gibi bir hali yoktu en iyisi Alex'i aramaktı rehberden numarasını buldum ve telefonu kulağıma götürdüm.

"Ben alex uzun bir süre los angeles'dan uzakta olacağım bana mesaj bırakmayı unutmayın sizi seviyorum".

Bu olaylar ve Alex'in ortadan kaybolmaya çalışması biraz üst üste gelmişti ve ben cidden delirdiğimi düşünmeye başlıyordum daha fazla kafamı yormamalıydım . Biraz daha televizyona baktım ve kendimi "koltukta" uykuya teslim ettim.

Sabah alarmımın sesi ile gözlerimi açtım ve tek ayağımı koltuktan aşağı uzatarak kendimi uyandırmaya çalıştım. Yavaşca kalktım ve esnedim odamdaki banyoya çıkarak yüzümü yıkadım ve üzerime siyah bir tayt ve bana bol gelen bir beyaz polar giyerek merdivenden indim ve çantamı alarak evden çıktım . Hızlı hızlı okula giderken birinin beni izlediğini hissediyordum ama açıkcası bu düşünceyi pek önemsemedim ve okulun kapısından girdim. Bir anda bütün gözler yine beni bulmuştu ve herkes aralarında fısıldaşıyordu bunu ne kadar taksamda ve gözlerim dolsada önemsemedim ve takmıyormuş gibi yaparak sınıfıma çıktım . Çok zaman geçmedi beş ya da on dakika sonra Tarih öğretmenimiz Bayan Wilde içeri girdi ve selam verdi .
Anlattığı konu bittikten sonra yoklama defterine ilerledi ve yoklamayı almaya başladı .

"Alex Morgan".

Sınıftan bir kaç kişi ve ben "Yok". Diyerek Bayan Wilde'a bilgi verdik.

"James Wilson".

James Wilson diyen Bayan Wilde'a şaşkınlıkla baktım ve daha sonra bir kaç kişi onunda olmadığını belirtti . Cinayet, Kırmızı göz , Alex ve James in aynı anda okulda olmaması ve konu James'den açılınca burun kıvıran bir Alex bu iş cidden korkutucu gözüküyordu.
Tenefüs zili çaldığında sınıftan çıktım ve bizim sınıfın bilgileri bulunan dosyayı bulmak için kütüphaneye girdim çekmecelerde bizim sınıfın dosyasını bulunda açtım ve James Wilson yazan kağıdı görünce dikkatle incelemeye başladım burada 4 kere okulda kaldığı ama yinede okula bir şekilde alındığından bahsediyordu ve altta onun telefon numarası vardı telefonumu açarak numarayı kaydettim ve kütüphaneden çıktım .
Okulun bahçesine ilerlerken numarayı aradım ve telefonu kulağıma götürerek açmasını beklemeye başladım .

"Ben James Wilson Los Angeles dışındayım ve Lütfen bana Bir mesaj bırakmayın!. Uzun süre olmayacağım".

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DarknessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin