Kızarmış Pancar Çağla

4.6K 234 11
                                    

Dışarı çıktık durmadan konuşuyo öküz kulağımda kulaklık var ya duymuyo gibi yapıyorum ama başım şişiyo.

A Burcu değilmi lan o? Evet harbi o üstü başı rezil öyle ağlaya ağlaya yürüyo. Harbi mal ya bana çekmiş.

-Noldu kızım bu ne hal
-E-emre yle ayrıldık
-Hii nasi
-Oo -orr-dn
-Kızım kafana mı ii gel seni evine goturiyim

-Öküz yardim etsene
-Bana yakışıklı diye seslenene kadar hayır
-Sana öyle hitap etmektense ölümcül savaş yaparım da ii be
-Tamam sen bilirsin bende yardim etmem
-Tamam

Öküz öküz bildiğin öküz bu neyse bu mal Burcu yu götürüyom bide arkamızdan gelio bence bunun kafada var.

Sonunda eve geldik kız aglamaktan çatladı bildiğin ya. Bonyoya götürdük yüzünü yikadik peçete falan verdim burnunu sil diye öyle bir hinkirdi ki kızın içinden hayvan çıktı sanki.

Sonra ağrı ilacı verdim üstünü falan değiştirdi mal gitmiş pjama giymiş bizim öküzün dünyadan haberi yok. Neyse anlattı öküz sinema gibi dinlio Emreyi bunaltmis oda bağırmış Burcu da gitmiş sonra Emreyi bi kezbanla görmüş sonra atar yapmış sinirli sinirli gitmiş.

Boşuna dememişler öfkeyle kalkan zararla oturur diye teyzenin biri balkondan kafasına su. Neyse sonra ağlamaya başlamış olay bu ne badireler atlatmış kız bea.

Onu yatağa götürdüm uyuttum çenesi düştü kızın la yok uyumuyo arkadaş ninni söyledik yine yok saat sekiz oldu be.

-Sen git ben uyuturum.
-Ben bile beceremedim öküz sen nasıl becercen
-Ya boşver sen git şekerlik baksana perişan olmuşun
-Ben şekerlik değilimmmm

Salona gittim ay bide Şeniz teyze var ben ne dicem mal arkadaşımın evinde onu uyutmaya çalıştık mı? Neyse bir kaç dakka sonra öküz geri geldi.

-Umutsuz vaka
-Söyledim

Kanepeye oturdu ikimizde uyuyakladik uyandığımda öküzün kollarındaydım ne onun kollarindami uyudum? Öküz değil sapık hemen sertçe kollarının arasından çekildim kızarmış pancara döndüm ya hemen kendimi tuvalete kilitledim. Hemen peşimden koştu.

-Aç şu kapıyı
-Niyeymiş o
-Şekerlik açarmısin
-Hayir
-Peki bide şöyle deniuim Çağla kapıyı açar mısın?
-Ne didin sen dünyada bir ilk öküz bana adımla hitap etti ama ben sana ömrümun sonuna kadar öküz dicem ve cevabım hayır
-Peki bunu bana sen mecbur ettin şekerlik.

Öküz Sevgilim#Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin