Ikimize donduk kaldık dilim düğümlendi nefesim kesildi o nasıl ya?o kadar zaman sonra karşıma çıkması tesadüf olmaz herhalde neyse kendime gelmeliyim.
Kalbimin atışları hizlanirken güzel gözlerinde kaybolmuşken hareketsiz kalıp boynuna atlamamak çok zordu. O sadece benim olacağına dair söz vermişti bu kadar basit miydu yaşadıklarımızı silip atmak Tmm ya bende yaptım ama kalbim aklım bedenim kısacası ben ona aittim.
Sonra hızlı adımlarla önüme geldi ve neden diye hayvan gibi honkurdu ayı iste nolcak ya gülüşü nü ezberlediğim adam sana öküz demeyi özledim. Evi şu soruya cvp veriyim demeye kalmadan sımsıkı bir sarılıs hissettim üzerimde.
Sonra benim kokumu içine çekti ve dudaklarıma küçük bir buse kondurdu. Sonra elimi sıkıca tutup gitmeye başladı nereye gidiyoruz diye sordum ama aldığım cvp sesini konuşmanı özledim biliyomusun diye sordu.
Sonra bir banka oturduk annemle aralarında geçen olay eskiden babası bizim yani anneme dedemden kalan miras a göz koymuş ve çalmıştı. Bu yüzden bu gerginlik olmuştu annem bu yüzden istemiyordu.
Kaan ın anlattıkları beni oldukça sıkmıştı derin bi iç çektim ama bu olanda kaanin ne suçu vardı dimi ama neyse bana neden kızmadin bni annemi dinleyip gittiğim ve sevgili yaptığım için?
Birinci bende sevgili yptim ikinci annen zorlamış seni senin bi suçun yok. Dedi benim anlayışlı öküzüm.sonra sonra mi tabi önce eski kimliğime kavuştum sonra bir mağazada elbise gördüm ve benim askitom hemen aldı sonra bi otel bulduk elbiseyi giydim bi hava alayım diye balkona çıktım kocaman bi sofra
_Kaan bu ne?
-Geçsene sevgilim-pekii
Yemeye başladık ve baya güzeldi kaan hazırlamış benim hamarat öküzüm baya da güzel olmuş-Çağla, biz bu zaman zarfında bya vakit kaybettik ve ben kaldığımız yerden devam etmek istiyorum
-Bende sevgilim
Ve benim sürprizlerin efendisi olan öküzüm cebinden kırmızı bir kutu çıkardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öküz Sevgilim#Wattys2015
Novela JuvenilOh be sonunda yaz tatili derken kendi tatlı belamı bulacağım nereden aklıma gelebilirdi?