Ayyyyy çıldırcam sevgilisiymiş biri bitiyo öbürü başlıyo lan a,a neyseki Kaan onu ittirdibende direk koştum seslendi duydum ama umursamazdan geldim Ahhhh sorunda bu umursuyom.
Eve geldim başımı yastığa gömdüm çıkarmadım telefonum bas bas bagiriyo en sonunda elime aldım yumruğu caktim eyvah bu ay kırdığım 8. telefon hepsi favori mankenim elenince rahmetli oldu.
Aman didim şu Murat Boz la selfiee mi ciksrymisyim bi bakayım dedim bakmaz olaydım Kaan miş yirttim sonra tepem attı yastıkların çarşafını yirttim çığlık attım.
Yastığın içini söktüm yorganı yirttim anacağım geldi.
-Kızım ne yapıyorsun
-Ne ya ben sana iyilik yapıyorum iyilik kalitesizmis ışte
-Bağırma bana
-Ne be bu güne kadar sanki bana sahip çıktınDedim ve elbisiemi giydim suratıma makyaj yaptım cüzdamı çantama attım kırık telefonu aldım evden çıktım artık kapıyı nasıl kapttiysam ben bile ürperdim.
Telefonu tamire verdim sonra saçımı yaptırdım gidip telefonu aldım ve partiye gittim o kadar içtim ki sayamam 42 mi 50 mi ne ama bi tane oğlan bana bakıp duruyo lan ne bakıyon.
Sonra tokezleye tokezleye gittim bi siyah minibüs önümde durdu güzellik atla dedi onu ben burda bi ya neyse boşver ağzımı açacak gücüm yok topuklulari zaten elimde tasiyom.
Sonra arkamdan bi koku geldi hani böle filmlerde dizilerde kadınları kızları kaçırmak için mendille kapatırlar ya öle bisi zaten pek uzun sürmedi içkinin etkisiyle bayiliverdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öküz Sevgilim#Wattys2015
Fiksi RemajaOh be sonunda yaz tatili derken kendi tatlı belamı bulacağım nereden aklıma gelebilirdi?