Kader

3.1K 152 4
                                    

Yukarı geldi sarıldık ve dudağıma masum bir öpücük kondurdu sonra annem geldi elimden tuttu ve bi daha Kaan ile görüşmiyceksin dedi ve beni ızmir e yolladı istemiyorum ama ben annem için yaşıyorum sadece onun için (annesi ile kaan geçmışte kötü bi olay yaşamıştır kaan annesine kötü laflar etmiştir ve kaan in kötü bi geçmişi vardir)

5 YIL SONRA

..........................................................

KAAN

Çağla gittiğinden beri kahrolmuştur her geceyi içerek geçirmiştir sürekli dayak yemiştir ama sonunda değişmiştir kendine Melek adında bir sevgili bulmuştur ve gayet mutludur Çağla yı unutmuştur.

ÇAĞLA

Çağla Kaan ı çok aramıştır ama açmamıştır artık yeni kimlik almıştır ismini Sera olarak değiştirmiştir ve Burak isimli bir sevgilisi vardır

Merhaba tekraren yeni bir giriş ben Sera Haha mera etmeyin Kaan ı unutmadım Burak la e kadar mutlu olsam da o benim TEK aşkım an yeni kimlik aldım ve artık Çağla Uslu ölü biliniyor Sera Şahin i selamlayin

KAAN

Ona ölü haberi yeni gitmiştir gidip mezarı kazmiştir sürekli Çağla benim TEK aşkım o ölmedi deyip duruyor dur sonra düzelmiştir ama çağla nin ölmediğini hissediyordur.

...........................................

Ne yoo yoo olmaz olmaz olamaz bana burak seni aldatıyor diyolar ( kaan a da ayni haber gelir burak sera yi melek le melek kaan ı burak la aldatır)

Neyse bana şu verdikleri adrese gideyim gerçekten doğruymuş ne yok yok o kaan değil dimi yok yok ne evet o

(Kaan da Sera yi görür ve ikisi ayni anda içlerinden bu kaderi mi???

Öküz Sevgilim#Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin