Konser

914 39 32
                                    

medya: Tuana

Neredeyse mahalledeydik dördümüzde yavaş adımlarla yürüyorduk. Zeyno gülerek Hazal'ın döylediklerini Vefaya dalga geçerek söylüyordu. Tabi bizde buna kasıla kasıla gülüyorduk. "Ya kızım ortada bir şey yok" diye çemkirdi abim. Arap "La bebe ne mırın kırın ediyon kız üst üste sana sinyal ateşledi işte" dedikten sonra bende tasdikleyerek " hee, kız daha napsın ilk adımı atdı işte bundan sonra top sende abicim" dedim. "Vallaha mı? Ali?" Abimin sorusu üzerine Ali "Yok be oğlum kızın niyeti ciddi olsa istemeye gelirdi ailesiyle" "Lan kız daha napsın koşa koşa gidiyorsun konsere" bunları söyledi. "Gidiyoruz gardaş gidiyoruz kız bizi de davet etti" " yok almıyım ben, elimde falan kalırlar dalarım şimdi" Arapın söylediğini inkar etmişti Ali.
Vefa " o zaman ben de gitmiyorum" dedi.

İşte fazla uzatmaya gerek yok Vefa inkar edince Ali mecbur kabul etmek zorunda kalmıştı. Konser zamanı gelmişti evde hazırdık Ali'lerin gelmesini bekliyorduk. " Ee açılıcan mı kıza abicik" diye sordum. "Bak, sana o kelimeyi bir daha söyleme dedim" diye homurdanarak konuştu. "Cevap?" takmayarak sordum. "Ya reddederse" hemen cevapladım "Kendi kaybeder". Vefa'nın "Korkuyom kardeşim" dediğinin üzerine "Neden korkuyon olum ucunda ölüm yok ya." diye cevapladım.

...

Ali'ler gelmişti tabii Vefa'nın üstündekileri beyenmedikleri aşikardı. Bir kaç denemeden sonra Zeynonun kıyafetine karar vermiştik. Okulun önündeydik çok ses vardı burda. Bizi içeri almamışlardı içeri gire bilmek için okuldan biri olmamız gerekiyormuş peeh kurala bak.Abimden küçük olmama rağmen bir yıl erken başlamıştım okula. Fakat bursluluk sınavını o kazanmıştı ben kazanamamışyım. Hem üzülmüştüm onu orada yalnız bıraktığım için hem de sevinmiştim burda çocuklarla birlikte olduğum için. Neyse işte Bilal abi de ordaydı. Neden burda olduğunu sorduğumuzda bir şeyler gevelemişti ağzında. Bizi arabaya gönderdi kendiside Abimle bir şeyler konuştu Ali sorduğunda "Para verdim inkar ediyordu" gibi bir şeyler söyledi fazla takmadık.

"Ne yani abi bizi eğlenceye getireceğim dediğinde düğünü mü kast etmiştin?" kinaye ile sordum. Fakat gülüp geçmişti. Evet Bilal abi bize "sizi geceler akıtacağım" dediğinde bar falan söylediğini düşünöemiş değildim fakat olay düğünmüş. Babamda ordaydı.. Her kes oynuyordu biz de çocuklarla oynamaya başladık.

Bir az zaman geçmişti artık evlere gidiyorduk Ali'nin telefonu çaldı arayan sanırım Abimdi.
"Alo Vefa?" sorarcasına açtı telefonu. "Ne anlamıyorum?" "Kardeşim bir daha söyler misin duymuyorum" dedi. "Vefa bir şey mi oldu?" diye bağırdı. "Ali abi nolmuş?" diye sordum. "Vefa? İyi misin Vefa bir şey söyle!" deli gibi bağırıyordu.

Hemen Bilal abinin arabasına aylamış yola koyulduk çocuklar bağırıyordu ben ağzımı dahi açamıyordum dokunsalar ağlayacaktım, ya bir şey olduysa ya başına bir şey geldiyse. Arap bana dönüp "La bebe kendine gel bir şey olmadı Abine" "Olmadı abime hiç bir şey olmadı" dediğine karşı bende bunları söylemiştim. Konser alanına varmıştık Bilal abi karşıdakı arabaya bilerek çarpımca güvenliğin dikkaı dağılmıştı, biz de aradan içeri sızmıştık.
İnsanların arasında deli gibi Abimi arıyorduk.

İşte her şey o zaman o konserde başladı.. Etraftaki insanların bağrışları.. Abim..

O an ölmek istedim o anı görmek yerine ölmeyi diledim. Çocukluğum yerle bir olmuştu. Tek dayanağım gözlerimin önünde yere çakılmıştı. Hızla yanına koştum. Ayaklarım artık beni taşımıyordu.. Dizlerimin üstüne düşmüştüm. Ali Arap Zeyno benden farksızdı eminim. Ali'nin Vefa diye haykırışları, Arap'ın "Vefa? Vefa numara yapa la Vefa" diye bağırışı. Hiç bir şey yapamıyordum. Ağlayamıyordum bile. Başımı yukarı kaldırıp düştüğü yete baktım. Abimle birlikte bende öldüm o gün Tuana öldü artık...

Eveet beybilerr ben geldiimmm.

Ee bölümü nasıl buldunuz bakalım?

Elimden geldikçe iyi yazmaya çalışıyorum ilk başkarda diziye fazla benzeye bilir fakat gelicek bölümler tamamen fatklı olacak, spoi olmuş ola bilir buda ehe))

The Story|tozluyakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin