𝐑𝐞𝐚𝐥 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐞𝐬𝐭.
𝐈𝐭 𝐦𝐞𝐞𝐭𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐞𝐬𝐬.Póksrác: Sunny!!!
Póksrác:!!!
Póksrác: [link]
Póksrác: Sunny, ez a szemét mindenhová kitette ezt
Póksrác: Tennünk kell valamit!Egyfolytában pittyegett a telefonom, de közben a laptopomon megnyitott linket néztem, azon belül pedig a posztot. A körmeimet rágtam és az idegesség méregként lepte el a tüdőmet. Egyre több megosztást kapott Quint posztja a Twitteren és ahogy Parker is rámírt úgy percekre rá már M.J. is videóhívást kezdeményezett. Mindegyiket kinyomtam. Az idegességem lekúszott a gyomromba és kis gombóccá zsugorodott.
QuintOwen @quintyboooy 8 perce
Ha már te így akkor én is így. Pár érdekes tény @sunnyganevive-ről, hogyha valaki nem ismerné.1. Amikor orgazmusa van mindig bocsánatot kér.
2. Ha jobban megnézi az ember, elállnak a fülei.
3. Nem tudja megkülönböztetni, hogy melyik a jobb és melyik a bal keze.
4. Rémesen szop.
5. Nem mellesleg egy ribanc.Kibaszott seggfej Quint! Egyre több értesítés, egyre több megosztás, egyre jobban elönt a szégyen és a nyomor. Per pillanat nem akarok érni. A telefonom megint felvillan M.J. képével és ahelyett, hogy a piros kis ikonra nyomna az ujjam röntön felfelé húzom a zöld kis jelet.
– Sunnyyy! – hajol bele aggódóan a kamerába és szinte már a pórusait is látom. – Mennyit láttál?
– Az egészet – suttogom magam elé és olyan hevesen vágom le a laptopom tetejét, hogy félek be is tört a képernyője. – Leteszem M.J..
– Ne, ne, ne! Várj egy kicsit – kapkod a kezeivel. – Peter már rajta van az ügyön és Ned is, olyan lesz mintha meg se történt volna, mindjárt lekerül onnan.
– Tudod jól, hogy ami az internetre felkerül azt soha többé nem tudod nyomtalanul eltüntetni – temettem a tenyereimbe az arcomat.
– Ez annyira nem fair! – húzta fel az orrát a telefon másik végén dühösen M.J.. – Én már az elején megmondtam Sunny, ne járj azzal a barommal, mert csak árt neked.
– Hagyjuk most ezt, kérlek – engedtem ki magamból egy reszketeg sóhajt. – Behívod Parkert a hívásba? – töröltem meg a szemeim sarkából kibuggyanó könnycseppeket a pulóverem ujjával.
Tényleg idióta voltam, hogy összejöttem vele. Még nekem kellett könyörögni érte, annyira megalázó! Vak módon megbíztam benne és annyira a fellegekben voltam az első pár hétben, hogy észre se vettem, mekkora egy paraszt. Túlságosan is sok romantikus könyvet olvastam a rózsaszín szerelemről ahol a végére minden jól alakul és a főszereplő a gyerekeivel és a tökéletes férjével boldogan él az idők végezetéig. Nem hogy az idők végezetéig, alig két hónapig nem bírtuk ki egymás mellett Quintnek köszönhetően. Nem viselt meg a szakítás, végül is én mondtam el neki, hogy nem szeretném ezt tovább folytatni. Őt se viselte meg láthatóan. Inkább az, hogy a suli szeme láttára tettem ezt. Uuuh valaki szakítani mert a suli dicsőségével, a jéghoki kapitánnyal és igazából a világ legnagyobb egoista istenbarmával. Ez jobban megviselte, a szégyen. Az összes barátom egyet értett abban, hogy nekem volt igazam, megérdemelte azok után ahogyan semmibe vett és minden második este más csajt döngetett meg a házibulikban. Nem ismerte el, hogy megcsalt, miért is tenné. Mindenhol áldozatnak állította be magát ami nem igen volt hihető így kétségbeesetten ma súlytott le rám a lehető legembertelenebb módon és sikerült is neki.
YOU ARE READING
𝐦𝐫. 𝐛𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬 ║ 𝐁𝐔𝐂𝐊𝐘 𝐁𝐀𝐑𝐍𝐄𝐒 𝐅𝐅.
FanfictionEgy ex az szívás. Sunny Ganevive pedig pont ennek a szívásnak lett a gyerekes áldozata. Minden bajba jutott hölgy vár egy fehér lovagra, de Sunny magabiztos és arrogáns természete miatt ezt mindig is visszautasította. Még akkor is amikor a szőke her...