𝐒: 𝐆𝐮𝐞𝐬𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐈'𝐦 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭?
𝐁: 𝐎𝐧 𝐦𝐲 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐞𝐬...Másnap reggel kipattantak a szemeim ahogy meghallottam a kopogást az ajtómon, majd egy hatamas csattanást. Estére egy egészen tuti csapdát állítottam magamnak, ha bárki is arra vetemedne, hogy betörjön hozzám, mert hát a záramat egy nagyon okos srác tegnap elbarmolta. Felülre egy vödröt rögzítettem, hogyha valaki bejönne az egyenesen a fejére zuhanjon vagy arról lepattanva a földet érve hatalmas zajt csapjon. Rögtön a mamuszaimat kezdtem el keresni, de mire megtaláltam őket a saját bejárású betörőm kissé bosszúsan állt az ajtómban homlokán egy vöröses csíkkal.
– El kell ismernem, nem volt hülye ötlet a csapda, de egész éjjel itt ültem az ajtód mellett szóval egy árva lélek nem tudott volna bejönni.
Bucky morogva állt arrébb az ajtóból, hogy a szobám melletti falra rögzített tükörben meg tudja nézni, mekkora kárt tett benne az a műanyag homokozó vödör.
– Itt voltál egész éjszaka? Miért nem szóltál?
– Persze, majd behívtál volna ottalvós partyt játszani, ne hülyéskedj már.
Nem tudom, hogy amúgy is morcos reggelente vagy csak a sérülés miatt ilyen mérges rám. Akkor se tetszett ez a hozzáállás, én csak kedves akartam vele lenni ő pedig elég pofátlan módon viselkedik. Amúgy is, ő nekem egy vadidegen férfi még mindig és most itt áll a szobámban a tükröm előtt.
– Hess, hess kifelé! – terelgetem ki az ajtón, de nem nagyon akar mozdulni. – Át szeretnék öltözni Mr.Barnes – döntöttem gúnyosan oldalra a fejemet, mire a férfi egy morgást követően elhagyta a szobámat, de az ajtót résnyire nyitva hagyta.
Megforgattam a szemeimet és a székre még este kikészített ruhámért nyúltam. Sokkal egyszerűbb egy laza kis mackónadrágban és topban járkálni a házban mint bármi másban. Átférsültem a borzas szőkés tincseimet és a hetek óta szobámban felejtett bögréket magamhoz véve battyogtam ki a konyhába velük. Bucky a konyhaszekrénynek dőlve figyelt és talán azon gondolkozott, hogy mi az istenért lehet rajtam felemás zokni.
– Éhes vagy?
– Majd elmegyek enni, ha itt végeztem – jelentette ki egy vállrándítással.
– Melegszendvicset csinálok, kérsz egyet?
A férfi csak bólintott egy aprót, mire hümmögve neki is kezdtem a szendvicsek gyártásának. Nem tudtam hogy szereti így raktam bele mindent amit itthon találtam.
– Egész nap itt leszel? – kérdeztem meg amint felraktam főni a kávét.
– Hát nagyon valószínű.
– És ha én elmegyek valamerre?
– Akkor megyek én is veled.
– Nem gondolod, hogy ez kicsit kezd ijesztő lenni?
YOU ARE READING
𝐦𝐫. 𝐛𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬 ║ 𝐁𝐔𝐂𝐊𝐘 𝐁𝐀𝐑𝐍𝐄𝐒 𝐅𝐅.
FanfictionEgy ex az szívás. Sunny Ganevive pedig pont ennek a szívásnak lett a gyerekes áldozata. Minden bajba jutott hölgy vár egy fehér lovagra, de Sunny magabiztos és arrogáns természete miatt ezt mindig is visszautasította. Még akkor is amikor a szőke her...