yeni bir karanlık

111 0 0
                                    

Çok korkuyorum yine ne yaptım bilmiyorum ama yine birseyler öğrenmişler nasıl oluyor anlamıyorum hiçbir şeyim yok ama korkuyorum galiba ben hayattan korkuyorum artık karşıma neler çıkacak kestiremiyorum hep bir zorluk hep bir acı hep bir deneme yetmez mi artık ?
Gitsem çok uzaklara hiçkimse olmasa çevremde birtek ben sadece ben yaşasam o uzak yerde
Ne bir arkadaş ne bir dost ne de akrabalar ben istemiyorum hiçbirini yalnızca ben ...
Uzak ıssız bir yerde yaşayım istiyorum çok yoruldum insanlardan hiçbiri umrumda değil neden biliyo musunuz çünkü bende onların umurlarında değilim. Aslında bazen kendimi fazlalık gibi hissediyorum herkesin arasından sivrilmiş bir ben fakat hep kötülükleriyle görülmüş ben hayattan zevk almayan ben yetmez mi sizcede ?
Bu kadar yorgunluk ne kadar dinlenmeyle geçer ?
Neden kendimi hep kötü yorulmuş bitkin ve hayattan bıkmış hissediyorum neden durmadan canım yanıyor?
Bunların cevabını kim vericek ben söylüyüm hiç kimse
Yaşamdan bi gram zevk alıyorsam namerdim
Hep bir engel hep bir acı cıkıyor önüme hep canım yanıyor dünyaya sanki sadece acı çekmek için gelmişim kimse beni anlamıyor kimse bana inanmıyor hiçbir insan derdime derman olamıyor olmuyor.

doktorum bozuk psikoloji beyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin