POZNANIE KOCURUW

20 0 1
                                    


Pov: masny Matt
Masny Matt budzi sie. Wstaje. Podchodzi do lustra.
- Ale kocur - przegląda się w szkle. Jego telefon nagle zawibrował. Ostro.
Zrezygnowany odbiera kloca.
- Dziej dobry z tej strony Masny kurwa MattZ. Co sprowadza?
- Elo masny mat wpadaj na party yeah - odezwał się kolega masnego matta.
- Dopiero wstałem daj mi spokuuj wykrzyczenik! - krzyknął masny matt  w emocjach.
- Wpadaj!!!! Będzie alko, sunie i natsu!
- OK

Masny matt był 4 minuty i 20 sekund później pod barem - miejscem imprezy yeah. Nagle ogarnęła go mega melancholia. Tu przed laty spotkał swoją wielka miłość - Lil Sieje. Lil Sieja to gej, chorobliwy zazdrośnik. Jest mały, ale jednak wystarczający. Odwal się.
- Cóż, nie zmienie przeszłości - odparł zmieszany.
Wszedł do placówki. O kurwa. Daje po oczach. Przez chwile go oślepiło, nie wiedział gdzie idzie. Przez to wszystko stracił równowagę i wpadl na osobę stojąca na przeciwko.
- O matko, przepraszam! - osoba upadła na ziemie., wiec nie zdołał zobaczyć jej czarującej twarzy. Wztala. O muj boze!!!! . Masny mat był zaczarowany. Pienkna blond włosa blondynka spojrzała na niego  z oczami rozmiaru piłki tenisowej otoczonymi  długaśnymi rzęsami.
- Przepraszam bardzo, pienkna pani. Nis chciałem cię zwalić z nug. - wyciągał dłoń w jej stronę.
- O-Oni chan!!!!! Jeztem  hlopakiem uwu!!!!
- O kurwa
I wtedy ich wzrok spotkał się gdzieś na horyzoncie.
- O panie, to TY na mnie spojrzałaś.  - odparł chłopak.
- L-Lil Sieja....
- Twoje usta.... dziś wyrzekły me imię. NIENAWIDZE CIĘ MASNY MAT!!

             KONIEC CZĘŚCI PIERWSZEJ

ff o mateusz i kacper. Where stories live. Discover now