Een vage kelder, hij was heel stoffig en overal lagen er rozenkruiser-wapens. Meteen zag Louise de mini-crivelli, maar meteen voelde ze ook hoe ze langs achter werd vastgegrepen. Ze voelde de hete adem van een rozenkruiser in haar nek en de punt van zijn wapen haar hoofd raken. "Geef het gruis en jullie vriendinnetje behoudt haar geheugen", zei hij. "Nee wacht!" riep Noah. "Neem mij, niet haar" zei hij. Een andere rozenkruiser neemt hem vast en de rozenkruiser die Louise vastheeft laat haar los. "Lopen", riep Noah "dit is veel belangrijker dan mijn geheugen!" "Nee!" riep Louise nog, maar het was al te laat, de rozenkruiser haalt de trekker over.
22 december, 01:30, De kamer van Noah en Louise
Louise wordt al zwetend wakker, maar slaakt een zucht van opluchting wanneer ze ziet dat Noah aan haar bed staat. "Kleine, rustig", hoort ze meteen. "Nachtmerrie?" vroeg Noah. Louise knikt. "Wil je erover praten?" vroeg hij. Wat nu? Louise kan toch moeilijk zeggen dat ze had gedroomd hoe Noah zijn geheugen kwijtraakte? Dus schudde ze maar haar hoofd, terwijl er een traan over haar wang rolde. Noah besluit dat iemand haar moet kalmeren. Hij komt bij haar liggen en knuffelt haar. Louise vraagt hem: "Waarom gaan de anderen zo snel?" Noah snapt meteen waar ze op doelde. Hij antwoordt: "Ik weet het kleine, het kan een gevoel geven alsof het slecht gaat tussen ons, maar het is niet omdat ik je nog niet ten huwelijk heb gevraagd of we nog niet klaar zijn om een gezin te stichten, dat ik minder van je hou." Louise knikte zachtjes met een gerustgesteld glimlachje. "Dat is wat ik even moest horen", zei ze. "Kom", zei Noah, "nu moeten we slapen. We hebben morgen iets belangrijks te doen." Al gauw merkte hij dat Louise niet kon slapen. Dus hij ging als grote lepel achter haar liggen en zong een slaapliedje.
Good night (slaap zacht, mega mindy)
Noah: Good night
Good night
My girl, I will hold you tight
Good night
Good night
I will protect you just like a knight
I will be there by your side
This is the last time that you cried
Good night
Good night
My girl, I will hold you tightLouise: I'm thinking about the mysteries
And the things I can't control
Sometimes all the overthinking
Makes me think it's all my fault
But then you'll kiss my forehead and you'll
Say it's nothing more than a dream
Then you'll take me in your arms
My dreams will have a better themeNoah: Good night
Good night
My girl, I will hold you tight
Good night
Good night
I will protect you just like a knight
I will be there by your side
This is the last time that you cried
Good night
Good night
My girl, I will hold you tight
My girl, I will hold you tight
My girl, I will hold you tightNoah gaf haar nog een nachtkusje en Louise dommelde vrijwel meteen in. Dankzij hem kon ze tenminste nog een beetje slapen.
JE LEEST
Campus 12 ~ 'Cause then it's Christmas
FanficHey iedereen! Als je dit leest kom je ofwel van mijn Instagram account, ofwel vindt je dit gewoon door de tags. Either way, welkom! Het doel van dit verhaal is Campus 12 fans samenbrengen tijdens de feestdagen. Het maakt niet uit of je iets viert ti...