dört •

863 49 7
                                    

Sabah kalktığımda oyalanmadan hazırlandım.

Evden çıkacakken aklıma masanın üstündeki para geldi, geri dönüp parayı cebime attım.

Dışarıda beni bekleyen arkadaşlarımı daha fazla bekletmemek için hızla ayakkabılarımı giyip çıktım.

"Günaydın prenses."

"Günaydın."

Uykulu sesimle ceva verince Ali bana döndü.

"Uyumadın mı sen gece?"

"Uyudum da biraz erken kalktım sadece."

Yalan.

Tüm gece kafamda dolaşan düşünceler uyumama izin vermemişti.

"Hadi bakalım, öyle olsun."

İnanmamış gibi konuştuğunda beni bu kadar iyi tanıdıkları için yalan bile söyleyemememe lanet ettim.

Oyalanmadan okula doğru yola koyulduk.

-

Ders biyolojiydi. En sevmediğim ders olabilir.

Başımı kaldırıp sınıfta göz gezdirirken hemen yan tarafımda oturan Çağrı gözüme çarptı.

Bana bakıyordu.

Ben ona bakınca birkaç saniye daha çekmedi gözlerini üzerimden.

Sonra elindeki kalemle oynamaya devam ederken önüne döndü.

Arkamdaki Sinan, onun bana baktığını farketmiş olacak ki sinirle ona bakıyordu.

Gerginlik olmasını istemediğim için ona gülümsedim. Önüne döndüğünde benim gülümsememi görünce içten bir şekilde gülümsedi. Nedense o an Çağrı'ya bakmak istemiştim.

Ne oluyordu?

Ben neden böyle düşünüyordum?

-

Okul çıkışı direkt eve gitmeyi düşünüyordum fakat Önder hoca bizden özür dileyip bizi tekrarlanacak olan bursluluk sınavı için ders çalıştırmak istediğini söyleyince fırsattan yararlanayım diye düşünmüştüm. Şuan Ali'lerde ders çalışıyorduk.

"Hocam, bu ünitenin son konusu da vardır değil mi?"

"Tabii, var."

Oflayıp geriye doğru yaslandım. Bu konuyu hiçbir zaman anlamayacağımı düşünüyordum.

"Onun notları var mı peki?"

Önder hoca önümüzdeki not kağıtlarını karıştırdı bir süre. Sanırım aradığı kağıdı bulamamıştı.

"Yok sanırım, ama istersen Çağrı ile sana gönderebilirim."

Nefesimin kesildiğini hissettim.

Hemen kendimi toparlayıp cevap verdim.

"Yok hocam, önemli değil. Ben ders kitaplarımdan alırım notları."

"Ders kitaplarındakinin yeteceğini sanmıyorum, notları alman daha iyi olur. Hatta notları vermişken seni de çalıştırabilir Çağrı, kimyası iyidir."

Daha fazla uzatıp gözleri üstüme çekmemek için başımla onayladım.

"Peki hocam."

Aslında fena olmazdı.

Ben, Çağrı, ders?

Çağrı.

Kendime hakim olmam lazımdı.

him & i • tozluyakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin