Lahore k posh ilaqey mein ek ghr her taraf gehma gehmi the ... log rang barange libaaz mein kush nazar a rhay the .... decoration bohot hi kubsurt ki hui the ... asaaa lg rha tha jese koi party rakhi gai ho ..." areee miss sultan ki kya baat hai .. parties through krne mein to un ka jawaab nahi hai " ek orat ne kaha .
" wese woh hen kahn pr ... mujhe to abhi tak nazar nahi ai " ek or orat ne kaha .
" woh rhi woh dekho .. chloo un k pass chltey hai " dusri orat ne kaha or woh dono miss sultan k pass chli gai ... miss sultan black rang ki sarii mein halka make up kiye hue bohot pyaari lg rhi the ..
" areee misses khan .. welcome .. kesi hai ap" misses sultan ne kaha .
" mein bilkul thek ... ap ki arrangement bohot achi hai.. ap to misses ibraahem ko bhe piche chor deti hai " miss khan ne kaha to miss sultan ka cehra ek dm sapaat ho gaya
" hmmm ! Exuse me ... enjoy the party plzzzz " misses sultan ne kaha or udhr se chlii gai .
Sultan asfandyar sehr k famous bissnuss men hai ... or unhoo ne bohot se awaard bhe jeetey hai ... un ki biwi misses amina sultan or un ki 2 ulaadey hai ..
Fahad sultan .. or haniya sultan ... haniya sultan un ki shadi k 2 saal bad peyda hua .joh k ab 27.. or fahad haniya k 3 saal bad ... joh k ab 24
Asfandyar sahab chltey hue amina k pass ayee ...
"Nahi ayaa na woh ... yeh sab tumhari wajha se ho raha hai .... tum usee kuch Q nahi samjhati " asfandyar ne dant pestey hue kaha .
"M mein kya keh sakti hu usee ... w woh apni mrzi ka malik hai .. p pr ap fikr na kree ... m mein baat kru gi ap gusa na ho "amina bagum ne kaha to woh udhr se chlee gay ...
Amina bagum ne no . Dail kiya ... but kisi ne attend nahi kiya .... unhoo ne dubara kiya to call attend kr li .
" kahn ho tum "amina bagum ne guse se pucha .
" sakoon ki talash mein batahk raha hai ...baata de ap k kahn milee ga " agee se jawab diya .
"Pleasee ghr a jao .... tumhare liye tumhay dad ne party rakhi hai ... or tum hi nahi ayee ho ... sab puch rhay hai "amina bagum ne mint krtey hue kaha .
"A jau ga .... pr abhi nahi .... mein is hangame mein sans nahi lee sakta ... " us ne kaha or call cut kr di .... amina bagum ne paryshan ko k mobile ko dekha or phir geust ko dekhne lg gai ...
Party katam ho gai the ... or jis k liye party rakhi gai the .. woh ayaa hi nahi party mein .. matlab fahad sultan ...
" mama .. fahad ko ap logo ne sir pr carhaya hua hai .... mein bta rhi hu ap logo ko .. ek din pashtay gey ap log " haniya ne kaha . Party k bad woh lounge mein bethi hui the or fahad ka intazar rhi the k haniya ayii or bolne lg gai
" pashta to hum tumhare taraf se bhe rhay hai haniya sultan ... tum ne humey kahin muu dikhane k kabil nahi chora ... woh to allah bhlaa kree amaa sarkar ka ... jin ki wajha se humari izat reh gai ... tumhari wajha se .. sirf tumhari wajha se mein pichle 2 saal se apne bete se nahi mili ... woh humey chor k chlaa gaya tha ... humari shakl bhe nahi dekhna chahta woh .... ab bs .. bohot hua mein tumhari ek nahi sunu gi .. samhji " amina sultan ne guse se kaha mgr haniya pr koi asar nahi hua ... itni deyr mein sultan shah bhe a gay ...
" yeh kya ho rha hai ... tum Q meri beti ko dant rhi ho ... " sultan ne kaha .
" ap ki wajha se hi yeh itni sir charhi hui hai ... " amina ne kaha.
YOU ARE READING
Wounded Love
Short StoryA story of love ... A story about trust .. about promise that you give to your partner for lifetime isra woh was not a shy and less talkative girl but life experience and incident make her mute ... she was sacred from every person ..even from tha...