israaa chleey " fahad ne kaha to us ne Han mein sir hilaya ... or who dono chleee gay ....
" miss ap married hai .. fahad keh rhay hai .... to ap idhr name israa ibraheem likha hua hai " larke ne pucha .
" ap ko kis ne kaha hai ...mera name israa ibraheem hi hai ... or yeh hi sahi hai " israa ne guse se kaha ... fahad usee muhobat bhrii nazroo se dekh rha tha ... woh usee guse mein bhe bohot pyaari lg rhi the ..
" ap israa fahad sultan hi likhiye .. yeh meri wife hai " fahad ne muskuratey hua kaha .
" mera name israa ibraheem sultan hai .. or yeh hi likhee ... warna mein principal ko complain kru gi " israa ne kaha or guse se chli gai.
" ap israa fahad sultan hi likheee " fahad ne kaha or us k piche gaya ..
" israa ... rukooo to yr " fahad ne usee kaha ... cooridoor mein koi bhe nahi tha ...
" fahad mera picha mat kroo .. mujhe tum se koi baat nahi krni " israa ne chltey hua kaha ... fahad ne usee piche se haath pkraa or corner mein le gaya ... fahad ne usee Dewar k saath lagaya .... woh dono ek dusre k bohot kareeb the
. .. magr israaa ko protect feel ho rha tha ...
... useee panik attack Q nahi hua ... yeh bhe woh samjhne se qasir the ... ya phir usee abhi bhe fahad pr yaqeen tha k woh us k saath kuch galt nahi kree ga .." d door rho ..m mujh se " israa ne ahista se kaha .
" Q .. Q rhu mein door ... kya 2 saal kafi nahi hai tumhare liye ... isra ... tum mera ishq ho ... mein tumhay khona nahi chahta hu " fahad ne kaha us ki ankhee nam the ..
" yeh sab kuch nahi hota hai .. sab dhoka hai ... muhobat pyaar sab jhoot hota hai ..." isra ne kaha or woh jane lgi the k fahad ne us ka haath pkraa or usee dewar k saath lagayaa .
" tumhay mera ishq dokha lgta hai isra fahad sultan .. han ... tumhay kya lgta hai .. k mein sab drama kr rha hu .. tumhay mera janoon nazar nahi ataaa kya ... " fahad ne guse se kaha ... us k dono haath us k shoulder pr the ... or dono k darmiyat fasla na hone k barbar tha ..
" choro mujhe ... mujje koi baat nahi krni " isra ne kaha .
" mein udhr ... pure 2 saal tarpa hu .... tumhari yaad mein ... her pal yeh sochta tha ... k tum kesi ho gi .... mujhe yaad krti ho gi .... usee thra tarapti ho ... larti ho gi sab se jis thra mein tarpta tha ... pr tum to mujh se nafrat krne lg gai ho " fahad ne kaha ...
" to phir mujhe jane do na .... chor do mera peecha " isra ne kaha
" kya hua hai yr ... Q asaa kr rhi ho ... tum bhe to mujh se pyaar krti ho ... Q kud ko or mujhe takleef de rhi ho ... agr tum chachu ki wajha se asaaa kr rhi ho .. to plzzzz mt krooo ... mein sab kuch thek kr du ga ... mein sab kuch phele jesa kr du ga " fahad ne kamzor lehje mein kaha us ki awaaz se us ka dard mehsoos ho rha tha .. woh kitna thaka hua tha .. tootha hua tha ..
" kuch bhe phele jesa nahi ho sakta ... kuch bhe nahi ... " isra ne kaha ... or fahad ka haath jatak kr chlii gai ...
Rayan udhr ayaa to fahad zameen pr betha hua tha ..
" yr rayan .. useee baatao k mein us se kitna pyaar krta hu ... usee koi baatao woh mera ishq hai ... j jab ..woh mujhe aseee muu phyer k jati hai .. to mujhe asee lgta hai .. k mere undr sab kuch fanah ho rha hai ... t tujhe pta hai ... 2 ..2saal phele jab .. jab woh meri taraf dekhti the .. to mein ne us ki ankhoo mein apne liye jazbaat dekhe the .. o or ab .. us ki ankhoo mein kuch nahi tha . Khali pan tha ... nafrat the .... bs " fahad ne kaha .
" fahad chl ghr ... " rayan ne usee kraa kiya
" n nahi .. nahi ... w woh phir se chlii gai .... " fahad ne kaha .
YOU ARE READING
Wounded Love
Short StoryA story of love ... A story about trust .. about promise that you give to your partner for lifetime isra woh was not a shy and less talkative girl but life experience and incident make her mute ... she was sacred from every person ..even from tha...