chapter 4

105 5 3
                                    

israa what happen ! Israa kya ho rha hai tumhay " fahad was sacred at her condition .

" j j jao .. i idhr s se " isra said in low voice .. she dont want to break in front of him ...

" j jaoooooooooo " isra shout .

" noo .. i cant leave you in this situation... baatao mujhe tumhay panik attack a rha hai na " fahad asked to her .. israaa rushly goo to bed side drow and take her medicine .. after 2 min she start became normal ..

Fahad is still there ..

" kab se a rhay hai tumhay yeh attack ... or Q a rhay hai " fahad asked ....

" mein tumhay baatane ki paband nahi hu "israa ne dusri taraf muu krtey hue kaha .

" tum hoo ..... mein tumhara soher hu ... " fahad ne usee bazu se pkraa or apni taraf kiya .

" joh mujhe chor k chlaa gaya tha .... to ab bhe chlee jao bilkul wese hi ....  jaoooo " israa ne usee dhaka detey hue kaha ...  fahad 2 kadam peechey huaa ....

" israaa ..... meri jan ... mein nahi jana chahta tha ... mujhe maaf kr dooo .... dubara kabhi asaa nahi kru ga .. i promisee ... "fahad ne us ka haath pkraa ...

" mujhe tumhari kisi baat pr atbaar nahi hai ....  to yeh sab baatey fazool hai .... " issra said
.. and fahad punch in the fall .... wahan pr ek keel tha .. jid wajha se fahad ka haath zakhmi ho gaya ... 

" fahad ... tumhare haath se khun nikal raha hai " israa ne paryshan hotey hue kaha ... or us ka haath pkr k dekhne lgii .. 

" tumhay to meri koi fikr nahi hai ...  nafrat hai na mujh se ... to phir yeh paryshani ... yeh ankhoo mein ansoo kis liye hai " fahad ne pucha .

" kisi k liye nahi hai .... kahmoshi se betho .... mujhe tumhare zakhum ki dressing krne do "isra ne kaha or us k haath pr pati bandhi ... fahad isra ko dekh raha tha ..  or woh us ki nazroo se confused ho rhi the .... 

"  mein janta hu j tum aaj bhe mujh se bohot muhobat krti ho .... bilkul phele ki thra .... tumhay bs gusa hai mujh pr ... joh bohot jald mein katam kr du ga " fahad ne kaha ...
.

Drwaza khulaa or fatima undr ayii .. 

" o my god . Fahad tum idhr ho or mein tumhay puree ghr mein dhoondh rhi hu " fatima ne kaha .

" han .. w woh bs mein .. woh tum se hi milne ayaa tha .. mgr isra mil gai " fahad said

"  acha ho gaya na phir too ...  tumhay haath pr kya hua hai "fatima ne pucha ..m

" kuch nahi .... halki se chot lgii the ... israa ne dressing kr di hai " fahad ne isra ko nazroo k hisaar mein letey hue kaha ..

" mein ne kabhi tum dono k romance mein chalaang to nahi lagaa di " fatima ne isra ko tang krtey hue kaha to israa ne usee ghoora .

" ab lgaa di hai to kya kiya jaa sakta hai .... wese bhe tumhari bachpan ki adat hai ... kabhi mujhe kush nahi rehne deti ho ... " fahad ne kaha

Fatima glare him and he then goo out side ... he want to asked many question ... soo thats why he went to rabiya room .

" dadoo mujhe ap se baat krni hai " fahad said ..

" aooo betho ... baatao kya baat krni hai tum ne " rabiya asked from him .

" dadoo usee panik attacked ateee hai .. Q .. asaa kya hua tha " " fahad asked from her .

Wounded Love Where stories live. Discover now