chapter 8

295 9 2
                                    

T d dadoo .. itna kuch hua or ap ne mujhe nahi baataya ... haniya ... haniya ne yeh sab kiya ... " fahad ki ankh se ek ansoo giraa ..to rabiya bagum ne rotey hue han mein sir hilaya ...

" mein usee nahi choru ga " fahad guse se utha or bhir chlaa gaya ..  piche rabiya bagum usee awaazey deti reh gai ...

Woh bohot rush drive kr raha tha .... isra k alfaaz us k jumlee sab ys k kanoo mein goonjh rhay the ...

Usee apne samney ayii car nazar nahi ayii  or un ka accident ho gaya ... suker se kisi ko zada nuksaan nahi hua pr fahad ko chotey ayii the .... ass pass k log usee hospital lee k ayee ..

Doctor ne us ki bandage kr di the .... or ab rabiya bagum usee guse se ghoor rhi the 

" mein haniya api ko nahi choru ga ... mein unhee api Q keh raha hu ..  woh to is like hi nahi hai "fahad ne nafrat se kaha .

" fahad .... beta apne ap pr kabu rakhoo " rabiya ne mintey krtey hue kaha ... fahad ne apni drio keench k utarai ... or uth k betha ...

" mujhe jana hai .... mujhe apni israa k mujrim ko anjaam tak phonchna hai ... wrna m mein us ka samna kese kru ga dadoo " fahad kisi or hi zone mein bol raha tha... 

"Fahad kya kr rhay ho "rabiya ne rotey hue kaha.

'd dadoo mujh se bardasht nahi raha hai .... us pr qayamat tooth prii or m mein bekabar raha ....  m mujhe lg raha hai k mr jau ga yeh soch soch kr hi ... k meri bhen hi meri dushman nikliii " fahad ne rotey hue kaha ...

" m mein unhee nahi choru ga ... unhoo ne israa ko barbad kr diya to abaad ab woh bhe nahi rhay gi " fahad janooni ho k bolaa ..

mgr rabiya bagum ne usee rok liya ..

" iseee liye ... tumhare is guse ki wajha se hi israaa ne tum se yeh suchai chupai the fahad ... or tum us ka dr sahi sabit kr rhay ho. .. kuch bhe asaa wesa mt krna " rabiya bagum ne kaha to fahad kahmoshi ho gaya ... or us ki ankhoo se ansoo girne lgee ..

" mujhe baatay dadoo k mein kya kru ... mera demaag phat raha hai ... m mein k kese face kru usee ... m mujhe apna ap us k samney mujrim lg raha hai .. " fahad ne takleef se kaha .

"Beta ... maaf kr dena hi sab k liye behter hai... joh hua ysee to hum thek nahi kr saktey ... pr anee wali zindagi ko to better banaya ja sakta hai na mera bacha ...  " rabiya bagum ne kaha 

.. israa ghr wapis a gai the ... rabiya bagum ibraheem k ghr hi reh rhi the ....

Fahad haniya se baat nahi krta tha ... haniya kud ko bohot akela feel krti the ....  woh sab ghr walee khane ki table pr bethey hue kaha .... k haniya bhe a k bethi ...  jese hi woh bethi fahad kraa ho gaya ...

" kya hua fahad " sultan sahab ne pucua 

" m mein in k saath ek table pr nahi beth sakta ... i am sorry dad .... pr yeh meri bardasht se bhir hai " fahad ne guse se kaha ...

" akir Q ... us larki ki wajha se tum apni sagii bhen se nafrat kr rhay ho .... sharam kroo " haniya ne guse se kaha ... woh bohot dinoo se fahad ka behaviour dekh rhi the ...

"Woh larki koi or nahi meri biwi hai ... jis ko barbad krne mein ap ne koi kasar nahi chorii " fahad ne bhe guse se kaha .

"Dekh rhay hai baba ap ... is ghr mein mera to koi apna rehta hi nahi hai... sab us israa k hi hai " haniya ne kaha guse se udhr se chlii gai ....

Raat ka time tha ... sultan sahab k no. Pr call ai k haniya ka bohot buri thra accident hua hai ... woh sab log hospital phonchey .

" kisi ne un ka rape kiya hai .. or shaid us k bad in ka accident hua hai .... " doctor ne baataya ..

Wounded Love Where stories live. Discover now