Burdaydı hayalini kurduğum küçüklükten beri istediğim o enfes Harley Davidson karşımdaydı. Sevinçten ağlayacaktım adeta. Bu inanılmaz bi hediyeydi. Hemen sarıldım babama teşekkür ettim çok çok hemde gerçekten hiç bi şey bukadar mutlu edemezdi beni. Evet belki göz yaşlarımı da tutamadığım doğrudur... Ama karşımdaydı ya hayallerim önümde yatıyordu... Biraz şaşkındım nerden çıkmıştı böylesine büyük bi hediye ? Tamam babam her zaman sözünün eriydi ama nasıl desem üniversiteyi kazandığımda bunları yapacağını düşünmemiştim... Neyse ilk turum için hazırdım kaskımı taktım yıllardır duran yeleğimi artık gerçek manasıyla kullanabilecektim o yelekle minibüse binmek koyuyordu insana...Sonra marşa bastım motorun sesi adeta iki kilometre öteden duyuluyordu... Debriyajdan elimi çektim artık yavaş yavaş hızlanıyordum motorun sesine aşık olmuştum adeta insanların sesleri sözleri saçmalıklarından uzaktım artık... Sadece ben ve Harleyim sonunu bilmediğim bi yoldaydık. Neyse gel zaman git zaman iyice alışmıştım motoruma okula onunla gidiyordum hatta abartmıştım kısa mesafeli yerlere bile onunla gidiyordum... Motor hep hayalimdi bazen rüyalarımda bile motor kullanırdım değişik bi çocuktum ben herkesin hayali BMW Mercedes gibi arabalarken ben hep eskide olsa bi harleyim olsun isterdim ve şuanda altımda 2015 model bi Harley Davidson yatıyordu... Bu gurur verici bir şeydi. Bu arada ben kim miyim ? Ben Arda 18 yaşında yaklaşık 5 yıldır müzikle uğraşan bi bateristim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Motorcunun Günlüğü
Fiksi RemajaHerşey küçüklükten kalma bi motor sevdasıyla başladı...