İyi okumalar...✨
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"Kabul etmek istemiyorum çiğdem" dedim artık isyanla. dökülen saçlarım sürekli girip çıktığım ameliyatlar her şey o kadar ağırdı ki bana nefes alamaya bile zorlanıyordum.
19 Yaşındaki bir genç kızın hayali bu değildi değil mi?
"o ameliyata gir alkım lütfen lütfen benim için alkan için annen baban için abilerin için son kez dene" her ameliyattan önce söylediği o kelimeler tekrardan dudaklarından dökülünce acıyla kapattım gözlerimi.
Bu sefer istemiyordum. Alkan yoktu yanımda annem yoktu babam yoktu abilerim yoktu.
neden bunu onlar için yapıyordum? Yanımda değillerdi yoklardı bana destek olmamışlardı.
Arın abim bir tek hastane masraflarını karşılıyordu başka?
arayıp soran yoktu nasılsın alkım diyen yoktu ziyaret yoktu küçücük bir fotoğraf bildirim yoktu.
Dolan gözlerle baktım çiğdeme yine gönderdi o çağresiz bakışlarını.
"Yanımdalar mı çiğdem? hani neredeler göremiyorum. Annem nerede babam nerede abilerim nerede çiğdem hiç biri yok hiç biri yanımda değil hiç biri beni önemsemiyor ne bekliyorsun artık benden kolumu kaldıracak gücüm yok o çok sevdiğim uzattıkça uzattığım saçlarım yok ne istiyorsun biraz olsun rahatlamak ve rahatça bu hayattan ayrılmak istiyorum lütfen rahat bırak beni nolursun" Sesimi yükseltmeden kesik kesik konuşmuştum çiğdem uzatmadı ve koltuğa oturdu.
Telefonum titrediğinde masaya uzandım ve telefonumu elime aldım.
Alkan: Kimsiniz?
Alkan: Tanıyamadım.
0554***: Boş ver be kim olduğumu o kadar da önemli değil.
0554***: O kadar özledim ki seni kalbimi ağrıtıyor bu özlem.
0554***: Keşke gitmeden önce son bir kez sarılabilseydim sana o zaman belki bu kadar özlem çekmezdi.
Çekerdim
Alkan: Öncelikle değersiz değilsin her insan değerlidir.
Alkan: Londra iyi bu arada. Sen nasılsın?
0554: Çok kötüyüm Alkan.
0554: Hemde çok.
Alkan: Sorun ne?
Alkan: çözülebilecek bir şeyse İletişime geçip yardımcı olabilirim.
0554: teşekkür ederim. Ama çözülecek bir şey değil.
Alkan: yine de söyle sorun nedir?
0554: ölüyorum alkan.
0554: Öyle bir acı çekiyorum ki günden güne eriyorum.
Görüldü
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Günün ikinci bölümü.Uzun süre beklettiğim için telafi olarak kabul edin lütfen.
Bu arada 2 yıl önce bana İsim için ilham veren kapak fotoğrafını tasarlayan Sevgili arkadaşım ve sevgili okurum NightQuueen e çok teşekkür ediyorum. İyi ki var♡︎
Düşünceleriniz?
Görüldü atan insanlar<<<<<
Alkan yavrum görüldü ne ya
Hoşçakalınn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalpteki Son Yara
Cerita Pendek0554***:Ölüyorum ve bunu durduramıyorum son anımda yanımda olsan olmaz mı? ... Gelmişti yanımdaydı bana gülümsüyordu ve bakışları sımsıcaktı ben mi uyduruyordum bunları onu bile anlayamadım ... Artık hissetmiyorum abi acılarım artık tatlı geli...