Y/n
"Ah,benim ellerim maalesef ki hâlâ sağlam." Dedim çekinerek.
Kimse konuşmadı,bunu bilen abim bile.
Yine mi aynısı olacak?"Çekinme,sonuncu.Belki de birbirimizin ilk kırıklarımıza şahit oluruz?" Diyerek güldü Hürkan
"Kim bilir?" Diyerek garip tavrıyla abim konuşmamızı böldü."Geldik zaten,inmeye ne dersiniz?" Şeklinde ekledi.
Arabadan indim,arkamda kalan otele hâlâ bakmadığımı fark ettim.Arkamı döndüm ve Ali ile birlikte otele doğru yürümeye başladık.
Ali aniden koluma girince adımların bir anlık refleksle durdu."Böyle tepki vereceğini bilmiyordum Y/n,rahatsız olduysan bırakabilirim."
"Hayır,tabiki de Ali.Sadece bir anda koluma girince garipsedim.İyi niyetli birine benziyorsun."
"Çoğu kişi bana bunları söylemezdi aslında.İyi anlaşacağız gibi gözüküyor,kroshechnyy."
Крошечный?
"Dedem Rusça biliyordu,ondan kaptım bir şeyler."Diyerek şaşırmış halime güldü Ali.
"Bazen benim normal hayatımda kullanmadığım kelimeleri başkası Rusya'dan geldiğim için bana söyleyince garipsiyorum."Diyerek ben de ona katılarak güldüm.
Sonrası biraz daha sessizlik,ve otelin girişi.
İçinde olduğumuz otelin salonu oldukça gösterişli gözüküyordu,bir kadın bizi karşıladı ve bizi yerimize yönlendirdi.
Uzaktan gördüğüm masada sadece Porçay'ı tanıdığım için diğerleriyle tanışmam gerekecekti.Bu ekip oldukça büyüktü,ve bu şekilde neden çok fazla dışlanma skandalı çıktığını anlamış oldum."Ve ,ekibimizin yeni üyesi,aynı zamanda kardeşim Y/n."Diyerek gururla gülümsedi Emre.
Bir anda herkes ayağa kalktı ve merakla bana bakarak sıraya dizildi.Bu kadar insandan değer görmek beni çok mutlu ediyor.Çünkü ben Rusya'nın en iyi üniversitesinde Psikoloji okudum.Eğitimimi bölümümde 1. ve okulumda 3. olarak tamamladım,fakat hiçbir zaman bilmediğim bir yerde,tanımadığım birkaç insan tarafından ayakta ve 'saygıyla' karşılanmadım.
Y/n:Teşekkürler bu kadar güzel karşıladığınız için.Y/n,ben." Diyerek gülümsedim.
Sırasıyla Erkan,Umut,Elif,Emir,Kaan ve Mert kendini tanıttı.
Y/n:Memnun oldum hepinizle.Çok iyi insanlara benziyorsunuz,umarım iyi anlaşırız.
Hepsinden büyük bir gülümseme kaptıktan sonra,Hürkan ve Abimin yanına oturdum.
Y/n:Hürkan?
H:Hm?
Y/n:Kaan ve Mert,sevgililer mi?
(SANİYEFLİXİM😭)H:Kaan biseksüel.Uzun süredir Mert'den hoşlanıyor ama Mert hetero.Abin dahil kimse bilmiyor.
Y/n:Merak etme,Kaan'a dahil bunu bildiğimi söylemem.
H:İyi edersin,sonuncu.
Dedi ve başını omzuma koydu.
Titremeye başlayan ellerimi gizleyemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen olmayınca,reader × hugola
Fanfictionyaramı sarsan iyi gelir,belki zamanla iyileşir? • ° *ironi amaçlı yazılmıştır,lütfen ciddiye almayın!<33