Hürkan
Y/n ile eve geldiğimizde saat sabaha karşı 4'dü.Son hatırladığım Y/n'nin bizi biraz eğlenmemiz için bir bara sürüklemesiydi.Birkaç saat geçtikten sonra Y/n çoktan sarhoş gibi gözüküyordu,ben de kötü şeyler olmaması için onu eve getirmiştim.
Şimdi ise kucağımda kendinden geçen Y/n ile kapıyı açmaya çalışıyordum.
Eve geldiğimizde Umut ve Ali yoktu,hâliyle Ömer de gözükmüyordu.'Hürkan,çok uykum var.'Dedi Y/n,kelimeleri uzatarak.
'Tamam güzelim,yatıracağım şimdi seni.'
Dedim ve kucağımda Y/n ile odasına doğru ilerledik.
'Gel bakalım güzellik,otur ben de kıyafet çıkarayım.'
Fakat Y/n çok kötüydü,giyinemeyecek kadar.
Şimdi,ben mi onu giydirecektim?
Zorundasın Hürkan.
Bir daha yatakta öylece oturan Y/n'e baktım ve dolabını açtım.Rastgele bir pijama takımı seçip aldım ve dolabı geri kapattım.'Hadi güzelim,kaldır kollarını.'Dedim ve bana uyarak kollarını kaldırdı.
'Çok güzel,kal böyle güzelim.'Dedim ve tişörtünü yavaşca üzerinden çıkardım.
Y/n önümde sadece büstiyer ve şortla dururken vücudu çok güzel görünüyordu.Umarım bunları hatırlamazsın.
Aldığım tişörtü üzerine geçirdim ve kollarını indirdim.
'Mhh,Hürkan.'Dedi fısıldayarak.
'Canın mı acıdı bebeğim?'Dedim endişeli bir şekilde.
'Evet.'Dedi sesi titrerken,çok güzel gözüküyor.
Hafifçe doğruldum ve boynuna doğru yöneldim.Avuç içlerim terliyordu,kalbim çarpıyordu ama umrumda bile değildi.Boynunu öptüğümde bir süre daha omzuna kafamı yasladım.Çok güzel kokuyordu.Bir anda ensemde ve saçlarımın içinde sıcak eller hissedince hafifce gülümsedim.
'Hürkan,çok güzel kokuyorsun.'Dedi Y/n burnunu saçıma yaslarken.
Bu anı hiç bozmak istemiyordum.Sonsuza kadar böyle kalmak istiyordum.
'Sen de,sen de öylesin bebeğim.'
'Hürkan,çok uykum var.'
'Tamam güzelim.Şunu da giydireyim,yatacaksın.'
Dedim ve başımı omzundan çektim.Elim şortuna giderken yanlış bir hareket yapmamak için çok dikkat ediyordum.Yavaşca şortunu da çıkardım ve gözüm dirseğindeki kesiklere takıldı.Çaktırmadan bileklerine baktığımda da yeni kesikler boy gösteriyordu.Fark etmemesi için eski kıyafetlerini odadaki kirli sepetine attım ve şortunu da giydirdim.Yatağını da açtım ve Y/n'i yatırdım.
'İyi geceler bebeğim.'Dedim ve arkamı döndüm.
'Gitme,nolur.'
Ne yani,birlikte mi yatacağız?
'Tamam,tamam güzelim.'Dedim ve yatağa yanına yerleştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen olmayınca,reader × hugola
Fanfictionyaramı sarsan iyi gelir,belki zamanla iyileşir? • ° *ironi amaçlı yazılmıştır,lütfen ciddiye almayın!<33