3

11 0 0
                                    

Gdy se czytałam przyszedło mi powiadomienie z instagrama, nie mogłam uwierzyć że wreszcie odpisał mi Henry, a może to przez przypadek albo to sen? To musiał być sen ale wtedy napisał mi co tam u mnie, odpisałam mu mówiąc że mogło być lepiej,napisał mi że przeprasza że koncert jednak będzie 24 lipca, więc odpowiedziałam mu że nie musi przepraszać chociaż byłam trochę zła i strasznie smutna to i tak mu wybaczyłam, chociaż zapytałam się go czy to nie sen że z nim pisze, odpowiedział mi emotką śmieszną, później odpisał że to nie sen, pisałam z nim już 3 godziny, napisał że idzie spać bo musi jutro wstać na próbę, odpisałam mu że dobranoc i też poszłam spać, gdy powstał ranek zaczęłam się pakować bo miałam jechać na morze na 4 dni, wzięłam najpotrzebniejsze rzeczy i wzięłam walizkę do samochodu, jechałam z rodzicami i moim psem, gdy byliśmy już w drodze na morze, puściłam se na słuchawkach piosenkę Henrego żeby ciągle o nim myśleć, chociaż myślę że nigdy nie będziemy razem.

Byliśmy już nad morzem położyłam się na kocu i się opalałam słuchając Henrego wtedy ktoś do mnie coś powiedział.

X: O ty też słuchasz Henrego?!
K:No tak, a co? Znów ktoś będzie mnie wyzywać że go słucham?
X: Oczywiście że nie! Ja też go słucham, jest niesamowity
K: Wreszcie kogoś znalazłam! Jakie są twoje ulubione piosenki Henrego?!
X*Opowiada*
K: Boże ja też je kocham! Pasujemy do siebie!
X:Jak wogóle masz na imię?
K:Mam na imię Katy
M:Ja Jestem Molly, miło mi
K:Mi również

Wtedy z Molly rozmawialiśmy o sobie i o Henry , chodziliśmy razem na lody lub do wody, zaprzyjaźniliśmy się, była wspaniałą przyjaciółką o której marzyłam, nie wierzyłam że mieszka w tym samym mieście co ja, a nigdy się nie widzieliśmy, wtedy opowiedziała że parę dni temu się wprowadziła i nie widziałam jej dlatego że nie wychodziła z domu, będzie chodzić też do mojej szkoły to niesamowite, gdy był już wieczór pożegnaliśmy się i poszliśmy do naszego pokoju w Hotelu, napisałam do Henrego że spotkałam jego fankę i jesteśmy teraz przyjaciółkami.

Spędzałam cały czas ciągle z Molly, wracałam już do domu a ona jeszcze będzie tam 2 dni więc możemy ze sobą gadać przez kamerkę.

Wow skończyłam pisać 3 część tej książki
Nie pytajcie mnie kiedy będzie 4 część bo sama nwm xd

Zakochana w idoluOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz