شخصيات روايه مجنونه الليث.
ليث القراشي..
الوظيفه رائد شرطه، وعمره 29 سنه من عيله معروفه.
بنيه جسديه صلبه، وذكاء حاد، هادي في العاده، بس وقت العصبيه مش بشوف قدامه، مبيحبش النقاش والفضول الذايد عن العاده، محل ثقه في الشغل ومش اي حد بيعارضه في خططه.عاصي الماسي...
العدو اللدود لي ليث ودا الي هنكتشفه قدام تاجر كبير جدا في الممنوعات وتهريب اثار و هروين وتزوير مجوهرات بكميات مهوله في بلاد كتيره..
مقنع مش اتكشف وشه لحد ابداً غير والده الي اتوفه.
عمره 32 سنه ، ماكر جدا ومش سهل التعامل معاه، طبعته جديه جداً شغل مفهوش هزار لان الغلطه بيطير فيها رقاب.روح القراشي...
اخت ليث الصغيره.، عمرها 21 سنه متعرفش اي حاجه في الدنيا دي بنت علي نيتها خالص وطيبه جداً ملامحها هاديه وبرضو طبعتها بس مش هتستمر كدا علي طول.
نجمه القاضي..
نجمه دي بقي الي زي المثل ما بيقول " علمناهم الشحته سبقونه علي البيبان " شطره وحركه ودمغها هربانه منها بس مش سهله فلحه في اي حاجه الي الدراسه شيله سنتين في الجامعه عمرها 24 سنه، روحها حلوه وطيبه بس مش اوي يعني ودا هنعرفه بعدين.
نسمه هادي...
بنت بسيطه هي نكديه شويه بس مش اوي علشان نجمه بتظبتها والصديقه القريبه منها جدا هي في العاده هاديه بس لما بتقلب بتقلب صح. عندها 21 سنه عقله بشويش بس 😂 وهنعرفها اكتر في الروايه.
دي كانت الشخصيات الي هنبدأ بيها روايتنا ويا تري بقي الروايه دي هتكشفلنا اي عنهم....
#اللهم_صلي_علي_الحبيب_محمد 🌺
#Asmaa_Habib✍️غبنا غيبتنا ورجعنا بحلوتنا 🙈😂 وحشتوني وحشتوني وحشتووووونيييي ♥
أنت تقرأ
مجنونه الليث 🙈
Misteri / Thrillerعندما يرميك القدر بوجه شخصيه مجنونه فأنت المحظوظ 🙈🌿 روايه مجنونه الليث 💚 بقلمي Asmaa Habib. صلو علي الحبيب محمد 🌺♥