beginning/Jolie Laide.

433 7 2
                                    

chaeyoung s pov:
Yine berbat bir güne uyanmıştım başım feci ağrıyordu. sahi ben neredeydim?ah doğru ya , jisoo'yu unutmak için kim bilir hangi kızın evindeydim merak etmeyin 3 aydır böyleyim yani jisoo beni aldattığından beri...

Lisa's pov:
Sonunda okul bitmişti ama ben üç yıldır sevdiğim kıza açılamamıştım artk onunla yakınlaşıp ona onu sevdiğimi söylemeliydim daha fazla içimde tutamıyordum onunla konuşmak için kendime güzel bir plan ve senaryo hazırlamıştım birazdan yola çıkacatım. umarım onu bulabilirim...

chaeyoung's pov:
Jisoo'nun en çok uğradığı bara gelmiştim belki onu görürüm umudu ile ama yoktu.tabii ki burada olmaz ne bekliyorsam.o yeni sevgilisi ile geziyordur aptallık bende ne diye 2 haftadır buraya geliyorsam.Şu sarışın kız bizim okuldan lalisa değil miydi acaba burada ne yapıyordu?

Lisa's pov:
Biraz yürüdükten sonra chaeyoung'nin en çok uğradığı bar'ı bulmuştum tanrım umarım buradadır yoksa tüm planmım suya düşecektı. içeri girdiğimde gercekten cok fazla insan dans ediyordu gözlerim chaeyoung'yi ararken onu bulduğumu fark etmiştim ah güzelim benim sevgilisi onu aldattığından beri çok içiyordu...planımı uygulamanın zamanı gelmişti.

chaeyoung's pov:
lisanın buraya doğru geldiğini gördüm her halde bir arkadaşı ile konuşacaktı diye düşündüm ama gelip benim yanıma oturdu BENİM YANIMA?! okulda pek fazla benimle konuşmayan lisa yanıma oturdu her neyse umrumda değil her halde bir şey isteyecektı
İçkimi yudumlamaya devam ettim ve o sırada lisa konuşmaya başladı.

LİSA'DAN
" chae" dedim kafasını kaldırıp tuaf bir şekilde gözlerime bakıp "ne istiyorsun" dedi onu anlıyorum sonuçta tüm okul hayatı boyunca kızın ile utandığım için pek konuşamamıştım. her neyse planımı uygulamaya başlamıştım bile.boğazımı temizleyip konuşmaya başladım "wendy'ihatırlıyorsun değil mi?" Bana bakmadan içkisini yudumlayarak konuştu "Evet ama şu an umursadığım son şey olabilir Jisoo beni terk etti ve 3 aydır başka bir şey düşünemiyorum" Merak etme chaeyoung sana jisoo yu unutturacağım.konuşmama devam ettim "wendy'de beni aldatmış tahmin et kiminle" bana dönerek konuştu "tzuyu ile falan mı hep onunla takılırdı.şaşırmam" "Hayır jisoo ile" bir anda gözleri açıldı ve sinirle bana döndü. "O aptallara birisi hadlerini bildirmeli" işte böyle lisa çok iyi gidiyorsun kızım. "belki biz bildiriz" dedim hafifçe gülümseyerek "benim öyle şeylerle işim olmaz,nerede olduklarını bile bilmiyoruz"  orada bulduğum bir peçeteye barmeden aldığım kalem ile numaramı yazmaya başladım.chaeyoung'un bakışlarını hissedebiliyorum. " Al fikrini değiştirirsen ara,ayrıca hala seul'deler". dedim ve oradan uzaklaştım.

chaeyoung den:
Jisoo'ya gerçekten çok kızgındım ama bunu yapmak istediğimden emin değildim.ki muhtemelen yapmayacaktım onun yüzünü bir daha görmek istemiyordum.Ama düşündüm jisoo bana bu kadar aşık ken nasıl böyle bir şey yapardı.Ben ona bu kadar aşıkken nasıl böyle bir şey yapardı? Üstelik wendy ile de pek konuşmazlardı.Her ne boksa tek düşündüğüm bir bardak daha içmekti.demek ki jisoo yu yeterince tanıyamamışım...












410 kelime!
Okuduğunuz için teşekkür ederim ve İlk bölüm olduğu için biraz acemiydim kusura bakmayın lütfen 🫶


















410 kelime!Okuduğunuz için teşekkür ederim ve İlk bölüm olduğu için biraz acemiydim kusura bakmayın lütfen 🫶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TrouvailleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin