chaeyoung's pov:Yaklaşık dört saat sonra dans çalışmam bitmişti.Ayaklarımı hissetmiyorum dans gerçekten çok yorucu ve hızlıydı bir de ben iki hafta daha bu şekilde çalışacaktım.
Tanrı beni korusun umarım iki hafta sonra iyi iş çıkartabilirim.Eve gidip soğuk bir duş almalıyım
ama İrene denilen siyah saçlı kız beni kahve içmeye çağırdı.Hem çağırdı mekanda çok bilindik bir yer en fazla ne olabilir ki?
Lisa's pov:Saat on iki olmuştu acaba chaeyoung'un provası bitti mi neyse canım banane ya ,ama ya başına bir iş geldiyse?!
Hayır lisa onu aramayacaksın belki de yanlız kalmak istiyordur.o isteseydi beni arardı.Ama bir kere aramanın kimseye zararı olmaz diye düşünerek "chaem 💜". yazısına tıkladım"
ve telefon çalmaya başladı
Neredeyse endişelenmeye başlayacaktım ki dördüncü çalıştan sonra duyduğum "Alo" sesi beni rahatlatmıştı derin bir iççekip konuşmaya başladım
"chaeyoung provan bitti mi neredesin" sesler geliyordu sanırım provası bitmişti "Evet bitti lisa bir arkadaşım ile buluşacağım" arkadaşı ile mi buluşacaktı ama chaeyoung un tüm arkadaşları uzakta oturuyordu?! bir tanesi hariç. "Sana ile mi buluşacaksın" diye sordum gergince "Hayır sana geçen hafta ailesini görmeye Osaka'ya gitti" ah doğru ya jennie bana sana'nın japonyaya gittiğini söylemişti
o zaman bu gizemli kişi kimdi? benim içim içimi yerken jennie konuştu "Son Chaeyoung diye bir kız bu gün prova'da tanıştık,her neyse lisa ben mekana geldim sayılır sonra konuşuruz hoşçakal" "Görüşürüz chaeyoung kendine dikkat e-" telefonu yüzüme mi kapatmuştı o? Her neyse.Aradan bir saat geçtikten sonra chaeyoung'un instagramda Bir post paylaştığını gördüm.
@parkchaeyoung:After practice ✨2 yorumu gör.
@m.bye__sana:Shipledim🫣
@Yerimiese:🫶
Lisa's pov:Fotoğrafı görünce kalbim sıkışmıştı.Ayrıca onlar kahve içmiyorlar mıydı?! acaba nereye gitmişlerdi ayrıca sarılmak ta neyin nesiydi ?? Fazla yakın duruyorlardı.İçimdeki kızgınlığı bastırmayarak chaeyoung'u aradım.
chaeyoungs pov:chaeyoung beni bara davet etmiş ve bende onu kıramamıştım gerçekten çok komik bir kızdı hatta gülmekten çenem ağrımaya başlamıştı.chaeyoung tuvalete gittiği zaman telefonum çalmaya başlamıştı arayan lisay'dı nefes nefese telefonumu açtım "Alo" sesi kızgın geliyordu acaba bir şey mi olmuştu "chaeyoung siz neredesiniz hani kahve içiyordunuz??"
"Lisa biraz sakinleş chaeyoung beni bara davet etti ,bende onu kıramayıp gelidim ve sohbet ediyoruz" lisanın bağırarak konutuştuğunu duydum "TANRIM CHAE BUGÜN TANIŞTIĞIN BİRİSNE NASIL GÜVENEBİLİRSİN"
"lisa sakin ol chaeyoung çok iyi bir insan bana zarar vermez" sakin olmaya çalışır gibi iç çekti "Tamam ama erken gel" gözlerim chaeyoung'u ararken konuştum "Lisa biz bu gün bar'dan geç döneriz, ben chaeyoung'da kalacağım" lisa'nın endişeli sesini duydum tam o sırada chae gelmişti "
Ben seni gelip alırdı-" lisa kapatmam gerek üzgünüm chae dans etmek istiyor" "Hadi rosé dans edelim geeeel" telefonu kapatıp chae ile dans pistine çıktık
Lisa's pov: "Ama chae saat çok geç olaca-" telefonun kapanma sesini duyunca suratım düşmüştü,belki de bu kadar kafaya takmamam gerekirdi,kafamı boşaltmam gerekiyor sanırım bir bardak papatya çayı iyi gelebilirdi,
sonuçta chaeyoung uzun zamandır eğlenmiyordu onun da buna hakkı var diyerek suyu kaynatmaya gittim,Ama bunu söylediğim için çok pişman oldum çünkü sabah aldığım telefon her şeyi değiştirmişti...
470 kelime!🫶💜 bir dahaki bölüm çok aksiyonlu olacak,hiç tahmin etmediğiniz bir bölüm olacak lütfen vote (oy) atmayı unutmayınız,okuduğunuz için teşekkürler!✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouvaille
RomancePark Chaeyoung eski sevgilisi kim-jisoo yu unutamıyordur ama hayatının aşkı ile kim-jisoo yu unutmak için gittiği barda bulacağından haberi yoktur... Tw:küfür,smut.