Chapter 10-Live fast die young Bad girls do it well.(M)

119 3 0
                                    

chaeyoung's pov:
Jisoo,o burada ne arıyordu?yaşlı gözler ile bana bakıyordu o ağlamış mıydı?! jisoo'yu sadece bir kere ağlarken görmüştüm.o da ben kolumu kırdığım zamadı.acaba ne olmuştu jisoo'yu görünce normalde hızlanan kalbim şu an hiçbir tepki vermemişti.

sanırım ona karşı olan duygularım bitmişti.kaşlarımı çatarak konuştum "Jisoo içeri gel,dışarıda kalma hava soğuk" jisoo hiçbirşey söylemeden içeri girdi ve bende arkasından kapıyı kapattım ama kapattıgım anda hiçte beklemediğim bir şey yaptı.Bana sarıldı?!

Bende beklemeden ellerimi onun beline koyup konuşmaya başladım "Jisoo neyin var?" Jisoo hıçkırıklarının arasında konuşacakken onu durdurp konuştum "Gel koltuğa geçelim

" koltuğa oturduktan sonra jisoo konuşmaya başladı "Jennie kısa bir süre once biz Nayeon ile nişanlandık ama dün gece onu beni aldatırken yakaladım hemde arkadaşım Jeongyeon ile , zaten sonrasında'da e terk ettim başka kime gideceğimi bilemedim chae özür dilerim"

kaşlarımı çatıp konuşmaya başladım jisoo'nun nişanlandığını duymuştum ama gizemli nişanlışı Fotoğraflarda hep yüzünü gizlemişti ayrıca lisa bana O kişinin Wendy olduğunu söylemişti?,her neyse şu an Jisoo ile ilgilenmem gerekiyordu. "Jisoo bunu duyduğuma gerçekten üzldüm o senin gibi birisini hak etmiyor umarım yakın zamanda atlatırsın" jisoo artık ağlamıyordu.

Boğazını temizleyerek konuştu "Teşekkürler chaeyoung ,Sen nasılsın hayatında yeni birisi var mı?" Tırnağım ile oynarken cevap verdim " Hayatımda henüz kimse yok ama sanrım birisnden hoşalanıyorum" hüzünle gülümseyek konuştu "Umarım o da seninle aynı duyguları paylaşıyordur chae"  jisoo nun telefonu çalmaya başladı.ve açıp sinirlice konuşmaya başladı

"Ne var ne istiyorsun" "hayır gelemem" "Gelemem dedim" Nayeon ben evde göreceğimi gördüm  ve senin suratını görmek istemiyorum" anlaşılan Nayeon arıyordu biraz daha konuştukran sonra jisoo ayağa kalkarak komuştı "Tamam geleceğim ama sırf beni rahat bırak diye, konum gönder yola çıkıyorum"

jisoo sıkıntılı bir nefes vererek yanıma geldi ve konuşmaya başladı,jennie benim gitmem gerek teşekkürler Nayeon çağrıyor bende gülümseyerek konuşmaya başladım "Rica ederim, hadi git onu bekletme" jisoo kapıdan çıkmadan önce son bir kez el sallayıp,evden çıktı.bende önümde duran viski şişesini incelemeye başladım bir iki bardak içsem en fazla ne olabilirdi ki?

Lisa's pov:evde oturmuş telefonum ile İnstagramda chaeyoung'un hesabını stalklıyordum ama tam o sırada kapım çalmıştı,gecenin bu saatinde kim gelebilir di ki? Kapıyı açtığımda karşımda bana baygın baygın bakan bir chae vardı içeriye geçip kapıyı kapattı.Tanrım o serhoş muydu.

Umarım eski zamanlara dönmeyiz."rosé sen serhoş musu" cümlemi tamamlayamadan dudaklarıma yapışmıştı beni o kadar hırçın ve sert öpüyor du ki dudağımda hissetiğim metalik tat ile dudağımın kanadığını fark ettim hiç istemesem de chae  den ayrılıp konuşmaya başladım "chaeyoung sen serhoşsun, olmaz,yapamayız" jennie gözlerini devirirek konuştu "Sus ve benimle Seviş"

tekrar dudağıma yapıştığında ne zaman olduğunu anlamadığım bir şekilde chae'yi kucağımda buldum onu koltuğa yatırdım chaeyoung her şeyi ile kusursuz bir kadındı.gömleğimi ve pantolınumu çıkartırken chaeyoung daelbisesini çoktan çıkartmıştı artık sadece iç çamışırıylaydık.chae nin sütyeninden taşan gögüslerine minki öpücükler kondurdum öpücüklerimi karınına doğru indirdim ve oradan da Vajinasına iç çamaşırını çıkartıp

Vajinasını Yalamaya başladım.aynı zamanda iki parmağımıda içine sokmuştum chae'nin inlemesi ile zevk aldığını anladığımda parmaklarımı daha hızlı haraket ettirdim,Başımı Vajinasından kaldırdım ve güzelime baktım,zevtken gözleri sulanmış,başını geriye doğru atmuş ve koltuğu sıkıyordu,inleyerek konuşmaya başladı "D-Devam e-et l-lisa"

onun bu haline gülüp ,parmaklarımı içinde haraket ettirmeye başladım,beli gerilmeye başladığı zaman geleceğini anlamıştım "Hadi rosé rahatla,ellerime gel" jennie titrmeye başlamıştı,hızımı arttırdım chaeyoung nefes nefese bana bakıyordu daha fazla zevk almasını istedğim için göğüs uçlarını ısırmaya ve yalamaya başladım,

diğer yandan da diğer göğüs ucunu eziyordum,chae çoktan inlemeye başlamıştı bile bir süre sonra göğüsleri ile oynamayı bırakup saçına küçük bir öpücük bıraktım ve saçlarını sevmeye başladım ,chaeyoung yorgun bir şekilde bana bakıyordu "Lisa çok uykum var" Ah bir tanem bugün çok yorulmuş olmalıydı,"Tamam güzelim sen uyu,ben bir duşa girip geleceğim" chae kafasını sallayıp sağ tarafa döndü ,bendr banyoya doğru ilerlemeye başladım.




















612 kelime 🫶🫶🫶🫶
Normalde bu hafta'da yazamayacaktım ama birden bir ilham geldi,gece iki de yazdım bu bölimü 🥹💜🌸
Lütfen vote (oy) atmayı unutmayın! okuduğunuz için teşekkürler🫶


















612 kelime 🫶🫶🫶🫶Normalde bu hafta'da yazamayacaktım ama birden bir ilham geldi,gece iki de yazdım bu bölimü 🥹💜🌸Lütfen vote (oy) atmayı unutmayın! okuduğunuz için teşekkürler🫶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TrouvailleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin