Chapter 3-I can't save us, my Atlantis we fall.

170 7 1
                                    

Bölüm şarkısı:Another love

chaeyoung's pov:
Of tanrım,başım kelimenin tam anlamı ile çatlıyordu gerçekten artık içmeyi bırkmam gerekiyor...bir dakika ben neredeyim?! Oh doğru dün karina ileydim muhtemelen sızmıştım ve o da beni kendi evine getirmişti-bir dakika burası karinanın evine benzemiyor ki onun duvarları krem rengi değil- o zaman ben kimin evindeyim "tanrım lütfen saçma bir şey yapmamış olayım" kendi kendime bunu tekrarlarken hızlıca yatakten kalkıp oturur pozisyona geldi- keşke gelmeseydim basım cok donmustu bunu umursamamaya çalışarak ayağa kalktım gerçekten dengemi kurmakta zorlanıyordum.odadan çıkıp sağa doğru ilerledim.BİR DAKİKA LİSA MI? LİSANIN BURADA NE İŞİ VAR? tanrım neler oluyordu?!

Lisa's pov:
Yukarıdan gelen takırtılar ile uyandım tanrım bu insanlar hiç durmaz mı? Uh cok sinir bozucu.dün gece pek iyi uyuyamamıştım, neden bilmiyorum.kalkıp tuvalet ihtiyacımı giderdim.bir dakika chaeyoung buradaydı tanrım umarım akşam saçma sapan bir şey yapıp tek başına eve gitmeye kalkmamıştır.odasının kapısını açtım ve gördüğüm mazara ile rahatladım.Güzelim bir melek gibi uyuyordu.acıktıgım mutfağa doğru ilerledim ve ,ikimize kahvaltılık bir şeyler hazırlamaya başladım.Daha on beş dakika geçmeden ayak sesleri duymuştum

normalde hep derslere geç kalan chaeyoung , nasıl olurda sekizde kalkmıştı.umarım bana dün gece için çok kızmazdı.sinirli aynı zamanda uykulu gözler ile chaeyoung'un bana baktığını gördüm " chae be-" cümlemi yarıda kesmiş ve konuşmya başlamıştı. "Böyle bir şey yapmana hiç gerek yoktu keşke karinaya haber verseydin o beni götürürdü her neyse teşekkürler ben artık gideyim" oh bana kızmamıştı yüzümdeki mutluluk ile konuştum "ilk önce bir şeyler yesene"

chaeyoung sofraya bir göz atıp konuşmaya başladı "Tamam ama ondan sonra giderim" bende ona kafa sallayarak karşısına oturdum "nasıl,dün gece iyi uyudun mu?" " Evet uyumuşum sagol" ikimizde on dakika boyunca hiç konuşmadan kahvaltı ettik sonunda chaeyoung kafasını kaldırıp bana baktı ve konuştu "Tanrım artık içmeyi bırakmam gerekiyor, gerçekten sen olmasan başıma bir iş gelebilirdi" "Kim olsa aynısını yapardı chaeyoung" dedim gülümseyerek "Hayır yapmazdı" dedi bunun karşısında ne diğecegimi bilemedim. "artık jisoo'yu unutacağım beni önemsemeyen bir insan için kendimi hırpalamaktan sıkıldım". "

bence en doğrusunu yapıyorsun,hem çevrende seni jisoodan daha çok sevenlerde var" "kim mesala" dedi şaşkınca "bilmiyorum belki de çok yakınındadır ama sen fark etmiyorsundur" dedim ona bakarak "aşağıya bakıyordu ,dediğimi pek anlamamış olacak kı bana hafifçe gülümsedi "Her neyse ben gitsem iyi olcak çok sağol kahvaltı için" "daha kalsaydın" dedim telaş ile.gitmesini hiç ama hiç istemiyordum. Onu çok sıktığımı düşünerek konuştum "tamam sen bilirsin ama sonra tekar gel" dedim.bir şey demeden çantası alıp çıktı.Sevdiğim kız yüzüme bile bakmıyordu ne güzel !






















385 kelime (Lütfen vote (Oy) atmayı unutmayınız)
💜


















385 kelime (Lütfen vote (Oy) atmayı unutmayınız) 💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TrouvailleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin