•Brännskadorna•

381 6 1
                                    

Lilly hade nästan inte ätit något på 1 månad. Hon hade blivit jättesmal. Det ända hon ville var att komma hem.

Lilly ligger och sover. Sängen var väldigt obehaglig i början med hon har vant sig vid den. Hon hör att dörren öppnas. Det är antagligen Charlie. Hon låtsas sova. Hon hör att Charlie kommer närmre. Han häller en hink med varmt vatten. Kokhett. Lilly slänger sig upp och börjar gråta. Charlie slänger metall hinken på stengolvet och springer ut skrattande. Lilly kan se hur sina ben och armar förvandlade till rött. Hon fattade inte vad hon gjort fel. Lilly tog av sina blöta kläder. Hon satt på sig sin tröja som hon hade på sig när hon blev kidnappad. Den var lite smutsig men den fick duga. Byxor struntade hon i. Hon lade sig i sängen och tog täcket över sig. Allt var så ofrächst. Hon var helt svart runt ögonen från mascaran,håret var smutsigt och rufsigt. Hon såg helt enkelt helt galen ut. Men just nu var inte de det viktigaste. Lilly somnade. Även fast hon inte var trött. Varje gång Lilly hörde ett minsta lilla ljud så satt hon sig upp för att kolla. Hon var rädd att det skulle vara Charlie som skulle hälla kokhett vatten på henne igen.

~Det kanske är en heldel stavfel men jag kollar inte igenom berättelsen så nog.~

KidnappadNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ