Gogy POV:
Este ora 23:49,am fost la petrecerea unui prieten,Alex.Mă îndrept spre casă beat dar nici chiar mort de beat.Aud sirene de poliție și mă îndrept să verific ce este.Văd cum un băiat îmbrăcat în întregime în verde închis și cu o mască cu ":)" pe ea fuge de poliție.M-am hotărât să ajut și am alergat după el.S-a îndreptat spre pădure iar eu în urma lui.Ajung la o fundătura dar nici urmă de hoț,era doar o pisică cu ochii verzi care se uita la mine.Deasupra sa era o stâncă care dădea să cadă.Am fugit repede și am ajuns la timp.Am prins pisică înainte ca aceasta să fie zdrobită de stâncă care mai apoi s-a sfărâmat în bucățele.
Aud cum un glas aspru strigă la mine:
"EȘTI BINE?AI PĂȚIT CEVA,COPILE?UNDE E HOȚUL?"
Îi răspund cu o voce stresată:
"DA,SUNT BINE,NU ȘTIU UNDE E HOȚUL,AM VĂZUT DOAR ACEASTĂ PISICUȚĂ CARE URMA SĂ FIE TURTITĂ DE STÂNCA ACEASTA."
"BINE,ECHIPAJ, CONTINUĂM CĂUTĂRILE MÂINE, DU-TE ACASĂ, BĂIETE."
"BINE.", îi răspund și apoi ne îndreptăm spre ieșirea din pădure.M-am decis că voi lua această pisicuță cu mine.
"CUM SĂ TE NUMIM, DRĂGUȚULE?"
Cred că am înnebunit,vorbesc cu pisicile acum?!
"O SĂ-ȚI SPUN......DREAM"
Nu mă așteptam să răspundă dar am văzut cum a dat din cap de parcă ar fi spus "da".
"TE IAU ACASĂ,IUBITUL MEU NICK O SĂ TE IUBEASCĂ"
Pisicuța îmi dă cu lăbuța peste nas.
În drum spre casă,am observat că îmi suge degetul, așa că am presupus că îi este foame.
Când am ajuns acasă,Nick m-a întâmpinat cu o îmbrățișare și un sărut (me:👁️👄👁️).
"ȘI CINE E GHEMOTOCUL ĂSTA MIC DE LA TINE DIN BRAȚE?"spune Nick cu un glas de copilaș mic.
"NU ȘTIU,AM SPUS SĂ-I PUNEM NUMELE DREAM,CE SPUI?"
"CUM VREI TU IUBIRE❤️"
"O SĂ ÎL CHEME DREAM ATUNCI❤️"
"MĂ DUC SĂ ÎI ADUC CEVA DE MÂNCARE?"mă întreabă Nick cu o sclipire în ochi.
"DA, TE ROG"
După ce Nick aduce niște pâine cu bucățele mici de carne proaspăt făcută,Dream mănâncă tot.
"ERAM SIGUR CĂ ÎI ESTE FOAME"
"GENIUL MEU MIC,AI VREA UN PREMIU?"spune Nick cu o voce mai perversă
"DACĂ INSIȘTI"spun și mă ridic să îl sărut pe obraz.
"MAI ÎNTÂI,UNDE O SĂ DOARMĂ MITITELUL ĂSTA?"
"CRED CĂ LA MINE ÎN CAMERĂ"îi răspund eu lui Nick.
"ȘI TU DORMI CU MINE!"spune iubitul meu cu un glas îndrăzneț și pervers în aceași timp.
"BINE"răspund eu.
După ce îl duc pe Dream în camera mea și mă asigur că a adormit, mă duc la Nick în cameră.E prima oară când dormim împreună.Sigur,am mai făcut dragoste,dar nu des și nici nu am dormit în același pat.
Nick îmi face semn să merg lângă el.Mă așez lângă el, însă avea alte planuri.
Mă trântește de saltea și se pune peste mine.
*Smut alert😩*
Mă sărută și merge mai jos,se oprește la gât.
Îmi dă tricoul jos și continuă.Îl iau de gât și îl trag în sus pentru un sărut.
Își dă pantalonii jos și începe să facă la fel și cu ai mei.
Se dă jos din pat și întreb:
"DE CE TE-AI DAT JOS?"
Îmi răspunde:
"O SURPRIZĂ" spune și îmi face cu ochiul.
Se duce la dulap și scoate o pereche de cătușe și un bici(🤐😭).
"CE FACI CU ALEA?"îl întreb și mă ridic pe marginea patului.
"PUNE-TE ÎNAPOI!"
Mă aplec pe pat și îmi leagă cu cătușele de pat.Mă întoarce pe spate și ia biciul 🤐)
(*ȘTIȚI CE IA FĂCUT*)
După ce mă dezleagă își dă boxerii jos și pe ai mei la fel.
Și-o bagă în mine și începe să se miște (😭😭😭mor)
"HMMM....MMM....MOREEEE,DADY"gem eu și se pare că îi place.
"OFC,MY BABY"îmi răspunde și începe să se miște mai tare.
(Jur că vreau să mor)
"MHHH....MMM....AHHH"gemem în același timp
Autor: Între timp cu Clay(😄)
Clay POV:
M-am trezit într-o cameră complet necunoscută.Se auzeau niște sunete de plăcere dintr-o cameră alăturată.Mă dezgustă.Nu pot să-mi amintesc nimic înafară de faptul că jefuiam Muzeul Național de Istorie,pentru a lua Coroana Reginei Maria și ma văzut poliția după care m-am transformat la forma de pisică.Am motivele mele să fur și să omor....
Acum întrebarea este,CINE MA LUAT ACASĂ?!?!!?
Gogy POV (back):
După ce și-a scos-o din mine am început să i-o sug.
Și-a dat drumul în mine și eu am înghițit tot.
După câteva ore după ce am terminat,eram întinși pe pat și eu mă uitam la tavan în timp ce Nick se uita la mine.Îl aud deodată spunând:
"TE IUBESC❤️"
Îi răspund "ȘI EU TE IUBESC,PISOI"
Ma luat în brațe și am adormit așa....
Am dormit până când l-am auzit pe Dream mieunând....
Clay POV:
Am încercat să ies pe geam,dar a căzut peste mine iar firea mea de pisică e prea mică că să poată ieși.Am auzit ușa.Era el....
+Băiatul care ma salvat...+
(Când pun ,,+" înseamnă ,, în mintea")
Am început să miaun mai tare până când celălalt băiat ma scos de sub geam.
Am rămas cu o urmă dureroasă pe burtă.
Voiam să mă transform dar nu puteam de față cu ei.
Băiatul cu păr castaniu ma luat în brațe.
Mă simțeam în siguranță.S-a pus jos iar eu am adormit la el în poală.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nu fiți prea duri,asta e prima mea carte.
Scuze pt greșelile gramaticale....
Scuze pt SMUT dar am cam fost obligată de ,,Cineva" să o scriu
Nu sunt bună la Smut dar oricum
Pa969 cuvinte.
CITEȘTI
My new pet//Dnf 🏳️🌈
RandomGeorge,un brunet care trecea de la o petrecere,salvase o pisică de la moarte,ceea ce nu știa George,era că aceea pisică îi va schimba viața 🤫