Capitolul 12.

68 11 26
                                    

Sapnap POV:
M-am trezit lângă Karl.Încă dormea.M-am ridicat din pat încet să nu-l trezesc și m-am dus la baie să mă schimb.După ce m-am schimbat m-am dus la bucătărie să fac de mâncare.Am făcut clătite cu ciocolată și m-am dus să îl trezesc pe Karl.
-Pui! Trezește-te!Hai să mănânci!
-Încă 5 minute,daddy!
-Cum mi-ai spus?!?
-Nick!Ămmm,scuze!
-Nu-i nimic,hehe.
Mi-a spus Daddy •///•.
Mergem la bucătărie și îl pun pe Karl la masă.
Deodată îmi sună telefonul.Îi fac semn lui Karl să facă liniște și răspund.
-Alo.Bună ziua,domnule Nicholas!Am vrea să vă informăm că domnul Clay Dream tocmai e pe moarte.Puteți veni repede?
-Da,sigur!Vin imediat.
M-am încălțat și am plecat direct la spital lăsând-ul pe Karl în bucătărie fără să spun nimic.
Pornesc mașina și plec direct la spital.
Când am ajuns, l-am văzut pe George prăpădit de plâns și ud de la lacrimi.Îl pun la pieptul meu și încerc să-l liniștesc....
-Shhh,totul va fi bine, îți promit....
-Și dacă nu va fi?!?Dacă va muri?!??
-Nu știu George,nu știu....tot ce știu e că sunt aici pentru tine.....
Spun și îi dau un pupic pe frunte( că doar au avut o relație de 4 ani, ce pana mea!eu zic că pot să facă asta!).
Mă pun pe genunchi în fața lui pe jos și încerc să-i șterg lacrimile.Erau peste tot.Nu se mai opreau.
-George, lasă-mă să-ți spun o poveste...
-Hm....
-Când aveam 17 ani,am cunoscut un băiat frumos,curajos, independent și foarte priceput la animale! M-am îndrăgostit instant.Am avut o relație de 4 ani ,cei mai frumoși ani din viața mea.Ne-am învățat multe unul pe celălalt.El ma învățat să iubesc.Am fost fericiți împreună până când am realizat că nu eu sunt alesul..... .Am ales să plec, să îmi fac casă în altă parte și să las acel băiat minunat să-și găsească jumătatea.Acum acel băiat plânge și cere ajutor.Nu e băiatul curajos pe care le-am cunoscut eu.... .George, dacă ești tu cu adevărat,fi puternic și ai încredere în el.O va face!Sunt sigur!
A tăcut, mi-a zâmbit și ma luat mai strâns în brațe.Până când mi-a spus:
-Mulțumesc pentru cei mai frumoși 4 ani din viața mea,Nick....
-Eu ar trebui să-ți mulțumesc pentru asta....
Vine o asistentă să ne spună...
-Îmi pare extrem de rău să vă zic,pacientul nu a făcut-o,e mort....
Nu am spus nimic.L-am strâns mai tare pe Gogy în brațe și au început să-și curgă lacrimile.Am întrebat:
-Putem merge să-l vedem?
-Sigur că da!
L-am luat pe George în brațe și l-am cărat până acolo.Când am ajuns la salon l-am lăsat jos și i-am cerut să facem cu rândul.

Clay POV:
Văd doar negru și aud aparatul ăla de la spital.
Până când aud doctorul:
-L-am pierdut!
Am auzit ușa trântind-use.Nu pot să mă mișc,nici să vorbesc....
Aud iar ușa și vocea lui Sap venind înspre mine:
-Hey,amice!De ce tocmai tu?!De ce nu eu!?
Îl aud cum începe să plângă mai tare.
-Ai fost un prieten extraordinar și te iubesc atât de mult!Nu o să stau mult, George e afară și își așteaptă rândul iar Karl e pe drum.Vreau doar să ști că ai fost cea mai minunată persoană din lume....
Ouuu,mersi Sap! Și eu te iubesc!
Aud cum pleacă și intră altcineva.
Era Karl.
-Hey,Clay!Long time no see,huh?Vreau să ști că ești o persoană extraordinară....
Continuă cu complimente și chestii.
-Te iubesc,Clay!Ai fost și vei fi mereu un prieten extraordinar!Sper să ne vedem în viața următoare!
Owww, și eu te iubesc Karl!Mersi,sper și eu....
Iar se aude ușa...
Știam cine e.....
-Hey,Clay.Aș vrea să ști că te iubesc și la fel și Toma!Te iubim foarte mult!Te rog nu mă lasă!Nu ne lasă!
Îl aud căzând în genunchi de durere și îi simt lacrimile pe corpul meu.
Tot negru văd dar de data asta,am făcut cel mai mare efort pe care l-am depus vreodată și însfârșit am respirat!Am respirat de mai multe ori!
Aparatul iar începe să bipăie.
Îl aud cum își ridică capul și cheamă doctorii.
E posibil?Sunt în viață?!

Autor POV:
Clay chiar era în viață.Era bine.Doar că.....nu era așa cum sa așteptat să învie.....
În timpul apăsări pe stomac(nu mai știu cum se cheamă, bă:( ),Clay reușește să deschidă ochii.
Se aude doctorul țipând:
-E ÎN VIAȚĂ! TRĂIEȘTE!E UN MIRACOL!

____________________________
Bă,deci mă jur că nici eo nu știu cum dracu o înviat șobolanu ăsta!:)
Scuze pentru greșeli!

804 de cuvinte.

My new pet//Dnf 🏳️‍🌈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum